Låten är verkligen sagolik... eller är det bara jag som förflyttas till en drömsk sagoskog 
Gillar verkligen rösten... men bruset på sången arghhhh!!!!
Lyssnar igen 
Lena
Tack
Girly, men det där bruset härstammade ifrån nåt sidobrus som inte kom från mitt sångspår.
Jag la iaf om sången, mycket för att göra intonationer och fraseringarna bättre.
Känns bra nu

Har faktiskt inte hört dom tidigare versionerna så jag lyssnar på den senaste.
Himla vackert! "Less is more" i sångverserna är rätt medicin, så att sången får framträda.
Tack, för mej känns det som sagomusik att sjunga till, mycket angenämt

Vackra melodier och snyggt arr. Marres sång sitter bra. Skulle hellre vilja ha en blandad kör, inte så lätt att fixa förstås. Detta är mycket fint.
Jo, förhoppningsvis kommer det amerikansk sopransångstämma här oxå, time will tell
Uriah:Så kul att du oxå gillar, det är nåt speciellt med den här musiken Per gör

Stycket är som vanligt festligt när det gäller dig, fin instrumentering och bra dynamik. Marres sång är och helt rätt till detta men oj vad sjösjuk jag blir av effekterna! Det panoreras och dubblas hej vilt, vilket mina öron definitivt inte mår bra av. Mixdags? 
Jo, det är lite dubb på nåt ställe, men efter ett par lyssningar känns det bekvämt, kanske bara tona ner dubben där den ligger? Jag sjöng in två hela sångspår som inte var ämnade som dubb från början, men efter ett par lyssningar kan jag tycka att det ger en viss effekt..svävande, lite älvors dans..men det kanske bara är jag som tycker det?
Tack för feedback, vi får se vad som händer här, men det drar ihop sej nu

/Marre