Forum > Färdiga produktioner

Ny producerad låt med min kära vän Marcus Grandin

<< < (2/3) > >>

zauron_87:

--- Citat från: MaxB skrivet 22.05.2011, 20:16:15 ---Laddar ner alla nya till mp3-spelaren men kan inte ta med denna? Ingen Download aktiverad. Jag får klara mig utan att lyssna på den här, då jag är ute och arbetar.  :(

--- Slut citat ---

Finns det alltså intresse o få den som mp3a  :wub:

Eddi:
Bra låt och bra fixat Emil.

MaxB:

--- Citat från: zauron_87 skrivet 22.05.2011, 20:18:26 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 22.05.2011, 20:16:15 ---Laddar ner alla nya till mp3-spelaren men kan inte ta med denna? Ingen Download aktiverad. Jag får klara mig utan att lyssna på den här, då jag är ute och arbetar.  :(

--- Slut citat ---

Finns det alltså intresse o få den som mp3a  :wub:

--- Slut citat ---

Jajamensan. Du kan klicka i nån bock på den på soundcloud, så att det går att Downloada mp3:an

Rattlesnake:
Skitbra, låter helt färdigt - radio. Eller skiva om man så vill.

Bra låt, snortajt framfört och superkompetent produktion. Är det här inspelat i hemmiljö är jag riktigt förvånad, det låter riktig studioklass.

En liten sak som jag inte gillar, och det är något i fade:n som piper tinnitusaktigt. Jag tror det är en crash som låter konstigt just där.

spacetrucker:
Tekniskt sett låter detta mycket bra... om man sedan gillar sånhär musik är ju en anna sak  :unsure:
En sak jag inte gillar i alla fall är nåt med trummorna... liksom att trummisen snubblar in i sina burkar i några brejk...ja,  jag inte riktigt kan sätta fingret på det... smak och tycke, du vet.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion