Forum > Färdiga produktioner

Lyxvarianten - Nitar och fläder

<< < (2/3) > >>

Dividend:
Skaffa QuadSID :) Om du kan köra VSTi i Reason? Kvasicommodore-syntar för billigt pris.

Gillade låten, ljuden kan fnurras på ytterligare, men det funkar bra så här med. Låter färdigt.

Rattlesnake:
Inte för att det här är musik jag lyssnar på i vanliga fall, men skall det likna tv-spelsmusik tycker jag trummorna inte riktigt stämmer. De är för bra programmerade med för många variationer och låter nästan livespelade. Men som sagt, har ingen vidare koll egentligen.

Markus Broberg:
Skitbra. Fan! jag vill också hålla på med sånt där:_)

Piddleton:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 26.05.2011, 09:09:21 ---skall det likna tv-spelsmusik tycker jag trummorna inte riktigt stämmer. De är för bra programmerade med för många variationer och låter nästan livespelade.

--- Slut citat ---
De är för feta för genren, om inte annat. Fast Slagsmålsklubben och dylika grupper har brutit den barriären för rätt länge sedan. Mixarna brukar vara mycket skräpigare i chipgenren också. Som det här: http://www.youtube.com/watch?v=Pr19uxa03CE Fast det är ju ingen lag på det.

bjurte:
Musik man blir glad av,men som sagt,det låter nästan 'för bra' för denna musikstil.
Men vad vet jag,gammal gitarr-rockare som jag är.. :huh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion