Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Oh Woman

<< < (10/10)

Piddleton:
"EFS, från början en förkortning för Evangeliska Fosterlandsstiftelsen, är en lågkyrklig och nyevangelisk väckelserörelse inom Svenska kyrkan som betonar vikten av lekmannaengagemang i kyrkan och som har rötter i 1800-talets folkväckelse." EFS-ungdom är väl en ungdomssektion av detsamma, kan man tänka sig. :)

Jag håller dock inte med. Blåset fungerar klockrent. Jag vet inte om det är att jag lyssnat på denna låt många gånger nu och har blivit avtrubbad på något vis men jag tycker verkligen att den blev riktigt bra, till slut. Ambitiös men avslappnad på ett imponerande vis.

Eddi:

--- Citat från: Piddleton skrivet 28.05.2011, 10:47:29 ---"EFS, från början en förkortning för Evangeliska Fosterlandsstiftelsen, är en lågkyrklig och nyevangelisk väckelserörelse inom Svenska kyrkan som betonar vikten av lekmannaengagemang i kyrkan och som har rötter i 1800-talets folkväckelse." EFS-ungdom är väl en ungdomssektion av detsamma, kan man tänka sig. :)

Jag håller dock inte med. Blåset fungerar klockrent. Jag vet inte om det är att jag lyssnat på denna låt många gånger nu och har blivit avtrubbad på något vis men jag tycker verkligen att den blev riktigt bra, till slut. Ambitiös men avslappnad på ett imponerande vis.

--- Slut citat ---
Tack för stödet Piddle :D

Marruschkka:
Oj, här blev det nostalgi av Dylan i sina bästa dagar, lite Stones och Beatles-vibbar likaså :P

Utan att ha läst några tidigare kommentarer så gillar jag även blås, kör och text!

En låt man skulle kunna få hela publiken att sjunga med i, i refrängerna.

Snyggt jobbat Eddi :D

/Marre

aROCKER:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.05.2011, 16:41:12 ---
--- Citat från: Piddleton skrivet 28.05.2011, 10:47:29 ---"EFS, från början en förkortning för Evangeliska Fosterlandsstiftelsen, är en lågkyrklig och nyevangelisk väckelserörelse inom Svenska kyrkan som betonar vikten av lekmannaengagemang i kyrkan och som har rötter i 1800-talets folkväckelse."

--- Slut citat ---
Tack för stödet Piddle :D

--- Slut citat ---

EFS-ungdom är väl en ungdomssektion av detsamma, kan man tänka sig. :)

Precis, då vet du hur rockigt det låter!

MaxB:

--- Citat från: aROCKER skrivet 28.05.2011, 18:23:19 ---Precis, då vet du hur rockigt det låter!

--- Slut citat ---

:lol:  :lol:  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion