Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Oh Woman

<< < (9/10) > >>

MaxB:
Blås ner i volym

Eddi:

--- Citat från: aROCKER skrivet 27.05.2011, 10:18:01 ---Låter bra nu...fast blåset hade jag kunnat vara utan, annars lägre volym på dom eller grisigare sound, känns EFS-ungdom nu! :o

Sedan hade ju jag föredragit "Abbeyroad-skitiga trummor" till denna typ av låt, dessa har nåt modernt tungt kaggeljud över sig.

Men jag ger denna en 3/5..., hade blivit en fyra med en starkare ref/melodi och femman hade kommit om ljuden hade hört ihop bättre.
Din "trasiga"/spröda sång förtjänar "gristrummor" en whiskybakfull basist och färgat blås!

Rock on!

--- Slut citat ---
Inte alls dumma idéer - en wiskeybakfull basist kan jag lätt ordna värre blir det men "gristrummor" och färgat blås.
Tack för tyck aRocker  :D

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.05.2011, 12:50:55 ---Blås ner i volym

--- Slut citat ---
Nej det ligger perfekt nu :)

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 27.05.2011, 18:43:39 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 27.05.2011, 12:50:55 ---Blås ner i volym

--- Slut citat ---
Nej det ligger perfekt nu :)

--- Slut citat ---

Men aROCKER sa ju... jag passade på då vinden än en gång blåste i den riktningen!

--- Citat från: aROCKER skrivet 27.05.2011, 10:18:01 ---Låter bra nu...fast blåset hade jag kunnat vara utan, annars lägre volym på dom eller grisigare sound, känns EFS-ungdom nu!

--- Slut citat ---

Känner du dig som EFS-ungdom nu?  :lol:

Eddi:
Om jag bara visste vad EFS-ungdom var så hade jag definitivt känt mig som en, nu är jag inte riktigt lika säker dock :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion