Forum > Färdiga produktioner
Melás - Where's Your Cross
Toby:
Riktigt nice! Liiiite mindre reverb på akken så tror jag du är hemma. För det är rätt fräckt. Skön meditativ känsla. Rösten skulle jag också vilja ha mer i fokus. Kom fram ur buskarna! Fräcka ljudeffekter som lyfter låten.
Jag gillar detta!
Mvh
Toby
Bone:
--- Citat från: Toby skrivet 13.06.2007, 20:07:06 ---Riktigt nice! Liiiite mindre reverb på akken så tror jag du är hemma. För det är rätt fräckt. Skön meditativ känsla. Rösten skulle jag också vilja ha mer i fokus. Kom fram ur buskarna! Fräcka ljudeffekter som lyfter låten.
Jag gillar detta!
Mvh
Toby
--- Slut citat ---
Tackar! Kul att du gillade den.
Men rösten mer i fokus? Hur tänkte du nu. Jag tycker att den är galet hög, så hög att jag (som inte alls är sångare) får vallningar varenda gång jag lyssnar på den.
Angående ljudeffekterna så är som sagt Majken Chimera och Gforce's Imposcar lysande VST(i):er.
ynot:
gillar detta väldigt mycket.. gillar att det spretar o smackar .. skit bnra att sången är torr kontrast.ja jag bara diggar inget att ändra på. fan musik skall vara från hjärtat vilket jag tycker detta är ... tackar ,,,
ntoy
Bone:
--- Citat från: ynot skrivet 20.06.2007, 23:35:28 ---gillar detta väldigt mycket.. gillar att det spretar o smackar .. skit bnra att sången är torr kontrast.ja jag bara diggar inget att ändra på. fan musik skall vara från hjärtat vilket jag tycker detta är ... tackar ,,,
ntoy
--- Slut citat ---
Oj, stora ord. Tack så hemskt mycket! Kul att du gillade den.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida