Forum > Färdiga produktioner
Guran Och Freddy : Coming home . FD fields of iron i
Asti:
Väldigt snygg och maffig ljudbild!
Mycket bra sång av Freddy och likaså gitarrspel av Ola!
Det enda lilla jag hittade att anmärka på är att någon puka låter lite väl "bumligt" och skapar ett
dovt resonansljud som hänger kvar och stör en aning.
Mycket bra!
/Asti
Freddy:
--- Citat från: Asti skrivet 25.05.2013, 12:06:58 ---Väldigt snygg och maffig ljudbild!
Mycket bra sång av Freddy och likaså gitarrspel av Ola!
Det enda lilla jag hittade att anmärka på är att någon puka låter lite väl "bumligt" och skapar ett
dovt resonansljud som hänger kvar och stör en aning.
Mycket bra!
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar Asti, du är hyvens!
ynot:
Hej
Gillar sång o gitarr spel ... nivån på sången i vissa partier kan nog sjusteras--
Basen ... instrumentet,,, saknar jag kan inte riktigt höra den
Trummorna funkade inte för fem öre för mig ,, typ : mycket inte riktigt trummis..ljud o spel.
Men ni är ju duktiga nog o fixa det :)
om ni vill alltså
kram Tony
Freddy:
--- Citat från: ynot skrivet 26.05.2013, 23:07:30 ---Hej
Gillar sång o gitarr spel ... nivån på sången i vissa partier kan nog sjusteras--
Basen ... instrumentet,,, saknar jag kan inte riktigt höra den
Trummorna funkade inte för fem öre för mig ,, typ : mycket inte riktigt trummis..ljud o spel.
Men ni är ju duktiga nog o fixa det :)
om ni vill alltså
kram Tony
--- Slut citat ---
Kul att du ville lyssna och kommentera och härligt att du gillar!
Angående trummorna så förstår jag vad du menar, man hör att det inte är en "livs levande trummis", men samtidigt tycker jag att de är rätt trevliga ändå. Tror inte att Ola kommer ändra denna låt något mer, för det var rätt länge sedan denna var på tapeten.
Henric:
Tycker det låter bra! Bra sång och spel! Möjligen kanske bastrumman skulle puffa på lite mer, smaksak! Men en grej jag inte förstår, hur många hade fått så här bra trumljud i ett uppmickat trumset - ärligt? B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida