Forum > Färdiga produktioner
Korvgubben
fettmule:
Nä jag spelar inte teater bra skojar lite utom i ryggdunkar tråden och hur jag personligen uppfattade din låt där jag då skrev vad jag tycker. Det ska man ju göra så vitt jag förstår. Jag kan däremot inte inse att den typen av ärlighet när det gäller feedback på just musik är jätteviktigt eller ens kan motivera någon att ta sitt skapande ett steg till. Men nu har jag inte tid att gaffla om det längre så om det är jätteviktigt att vi enas om att du har rätt så gör vi det. Ha det bra, nu ska jag inte yttra mig mera i ärendet.
Tokai:
Ljudtekniskt låter det bra. Men...
Tycker det låter som en pedofil i Thailand (eller nånannanstans) som går i vattenbrynet och letar efter unga pojkar. Han kanske är en korvgubbe, svensk låtsas korvgubbe?
Finner inget nöje i detta.
Mr Artrock:
--- Citat från: Tokai skrivet 13.05.2011, 21:55:57 ---Ljudtekniskt låter det bra. Men...
Tycker det låter som en pedofil i Thailand (eller nånannanstans) som går i vattenbrynet och letar efter unga pojkar. Han kanske är en korvgubbe, svensk låtsas korvgubbe?
Finner inget nöje i detta.
--- Slut citat ---
:lol: underbar recension Tokai!!!
Fria associationer som sagt*
fettmule:
Nej men vad roligt att du uppskattar den Tokai, inte riktigt min kopp te åt det hållet som dina tankar går. Själv brukar jag när jag låter mina tankar vandra till musik hitta andra riktningar men som sagt var över här det är ju olika.
Ha det bra grabbar
Dividend:
Jo men, det var intressant. Kul att lyssna till, gitarren, även om pedofilens jakt bland risfälten var mindre tilltalande.
Du får gärna lägga upp lyriken, till den frustande pedofarbrorn. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida