Forum > Färdiga produktioner

We are not alone

<< < (3/5) > >>

SYNTH:
Tackar och bockar! :D

bjurte:
Härlig musik att 'flumma' ut i rymden till..
Många Goa ljud är det oxo.

Mr Artrock:
Hej SYNTH, det här är det första jag lyssnar på ifrån dig och jag tycker det låter bra på det hela taget, skulle lika gärna kunna vara Vangelis eller Jarre, liksom Tangerine Dream men dom har ett lite annorlunda sound tycker jag, du gör din grej och fortsätt med det!

Om man får vara lite petig så skulle jag vilja påpeka följande 2 viktiga saker:

1.Det hänger inte ihop riktigt med synket i rytmen emellan blip-blop/beatpaketet och arpeggiosynten, dom spretar så det känns lite otight där och är mer en programmeringsfråga/performancefråga tippar jag*

2.Det känns verkligen som det saknas något, detta blir liksom en grund med skön ambiens/stämning men var är den vräkiga space-synten/solot/melodin eller möjligtvis sköna elgitarrslingan/melodin???

Hoppas du får till det!
 B)

SYNTH:
Tack för era kommentarer har trixat om den igen lite längre nu! :)
Jag vill nog har den som den är låta fantasin spela istället så att säga Mr Artrock. ;)

jonnerstone:
Skönt ambient och behagligt att lyssna på. Tyckte dock att den viskande rösten kändes lite lökig och malplacerad. Om du ska ha en röst så kanske du skulle kolla nåt amerikanskt forum eller liknande om nån vill prata in det, så det inte låter så svengelskt. Kanske Julianna här på Kr vill ställa upp  :)

Mycket bra annars  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion