Forum > Demolåtar

2011_05 (metal demo)

<< < (2/3) > >>

Eddi:
Fan det är sån här musik som gör att man inser att man kommit upp i åldern - vill gilla - men kan inte - låter alldeles för mycket om allt. - sorry.

lnetzel:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.04.2011, 23:32:02 ---Fan det är sån här musik som gör att man inser att man kommit upp i åldern - vill gilla - men kan inte - låter alldeles för mycket om allt. - sorry.

--- Slut citat ---

Det är lugnt, du behöver inte gilla. Det har dock inget med ålder att göra. Jag är ingen ungdom själv, det har att göra med hur man får utlopp för saker och ting.

MaxB:

--- Citat från: lnetzel skrivet 23.04.2011, 21:02:11 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 22.04.2011, 23:32:02 ---Fan det är sån här musik som gör att man inser att man kommit upp i åldern - vill gilla - men kan inte - låter alldeles för mycket om allt. - sorry.

--- Slut citat ---

Det är lugnt, du behöver inte gilla. Det har dock inget med ålder att göra. Jag är ingen ungdom själv, det har att göra med hur man får utlopp för saker och ting.

--- Slut citat ---

Jag har planterat tjugo ölandstokar. Man kan bli tokig för mindre...  B)

ricorider:
Nej detta har inget med ålder att göra. Jag är snart 40 och har älskat sånt här och annat hårt i över 25 år. Döden kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat  ;)

spacetrucker:

--- Citat från: lnetzel skrivet 22.04.2011, 22:24:51 ---Spacetrucker... be din son lyssna och se vad han säger tack:) Jag är rätt säker på att han är snällast i världen, dödsmetallare brukar vara det.

--- Slut citat ---

Min son gillade detta och sa att det lät hur bra som helst.... och han tyckte inte alls trummisen var för nervös.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion