Forum > Demolåtar
Blev inspirerad av Starcraft II tävlingen
Piddleton:
Jag gillar A-delen mer än B-delen men det är mest en smaksak, båda är bra. Snygg låt! Skönt med lite dynamik också (som när den andra omgången trummor kommer in.. BADOOOM!). Gitarr tror jag inte på i detta men en kyrkokör hade varit fint, någonting riktigt sakralt.. fast det är en annan låt kanske.
Light Head:
Hm, en kyrkokör.. ja kanske det. Någon som har en sådan tillhands, hade varit lite kul att höra hur det skulle kunna bli.
Piddleton:
Finns det en kyrka så finns det en kyrkokör. Det är bara att gå till lokala kyrkan och fråga. :)
Light Head:
Alltså, ibland är man ju så dum att man skäms.. såklart är det där man finner en kör,, Den som söker han finner..
spacetrucker:
Skön låt... en långsam resa... eh... :huh: eller nåt. Lite slow motion :)
Gillar såna här låtar som jag vet att en del finner långtråkiga... jag hittar nåt meditativt i detta.
Jag tycker allt låter som det ska.
En kör tror jag skulle ändra karaktären på denna låt vilket inte automatiskt betyder att den skulle bli sämre... i väntan på kören lyssnar jag på denna version... den är faktiskt rätt skön att ha på repeat medan man jobbar.
På jobbet översätter jag bruksanvisningar och annan text och musik av denhär typen är utmärkt "jobb-musik".
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida