Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Plan 7 - progg från 2011
MaxB:
--- Citat från: Clemens skrivet 25.04.2011, 11:12:52 ---Tjena MAxB!
Ja..progg av den här sorten tillhör inte mina favoriter direkt..men du gör det bra, och de låter som det gjorde när det begav sig. Fanns väl några under denna era som stack ut och gick hem hos den breda massan, inom generen låter denna låt som det borde.. :)
--- Slut citat ---
Tack! Är väl dags att gå vidare med nästa projekt då det blir tid över. Efter 40 planterade ölandstokar visar det sig behövas 26 till, innan raden är fylld. Vilket härligt planteringsväder vi har!
Hurra för sommaren!
Eddi:
Så nu har jag äntligen lyssnat och upptäcker att jag missat en 3-4 versioner men vad sjutton de har säkert blivit bättre vartefter. Det finns en aningens Cheops Pyramid kvar fortfarande men det gör inget det är ju närbesläktat och bra. Låten med sång och körer och slide och alltihop har du fått till njutbart nu så där inställer sig den stora frågan är det en låt laddad med protester eller en låt med uppgivenheten som tecken - känns lite som det sistnämnda. Vad har du fått för reaktioner på plan 3 då?.
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 26.04.2011, 02:22:52 ---Så nu har jag äntligen lyssnat och upptäcker att jag missat en 3-4 versioner men vad sjutton de har säkert blivit bättre vartefter. Det finns en aningens Cheops Pyramid kvar fortfarande men det gör inget det är ju närbesläktat och bra. Låten med sång och körer och slide och alltihop har du fått till njutbart nu så där inställer sig den stora frågan är det en låt laddad med protester eller en låt med uppgivenheten som tecken - känns lite som det sistnämnda. Vad har du fått för reaktioner på plan 3 då?.
--- Slut citat ---
Här andas mest uppgivenhet i text och framförande. Och som jag sagt tidigare, verkligheten är inte som texten, avseende denna klasskillnad. Det är bara en text som leker med denna genre.
Folket på plan 4 kommer väl höra låten idag, kan jag tänka mig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida