Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Plan 7 - progg från 2011
Mr Artrock:
vafan är dom så dumma att dom inte backar och vänder i ett läge som detta får dom fan skylla sig själva, storstadsbarn???
MaxB:
--- Citat från: Mr Artrock skrivet 25.04.2011, 09:27:10 ---vafan är dom så dumma att dom inte backar och vänder i ett läge som detta får dom fan skylla sig själva, storstadsbarn???
--- Slut citat ---
Man backar inte då djuret anfaller. Man tar ett steg framåt! Dom har bott på landet i hela sitt liv - lantisar från Stockholmstrakten, inte storstadsbarn! Ett steg framåt, inte backa.
Men det där är sidospår som vi lämnar nu! Var var vi? Jo, det finns inga damer som körar, här ute på landet. Jag har inte etablerat den kontakten, så jag körar själv.
Mr Artrock:
ok vi fortsätter att diksutera din låt istället, jag anser att dom beter sig fullkoligt idiotiskt och jag har gått mycket i skog och mark, mött både vildsvinshordar med barnkullar ca 30 st kultingar 3-4 suggor + älgkor med kalvar, inte fan gör man utfall i dessa lägen :wacko:
MaxB:
Så utan damer i kören kan jag inför framtiden öva på att få mer attityd i kören, menar du? Eller högre tonläge? Får se vad jag klarar i framtiden. Kanske pitcha rösten. Kunde faktiskt vara intressant att testa.
Nu är det efter frukost dags att plantera 40 ölandstokar! Tack för engagemang!
Clemens:
Tjena MAxB!
Ja..progg av den här sorten tillhör inte mina favoriter direkt..men du gör det bra, och de låter som det gjorde när det begav sig. Fanns väl några under denna era som stack ut och gick hem hos den breda massan, inom generen låter denna låt som det borde.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida