Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Plan 7 - progg från 2011
Mr Artrock:
var befinner du dig, finns där ingen sylta i skumma kvarter där de utsatta/utstötta & luttrade skökorna hänger???
B)
MaxB:
--- Citat från: Mr Artrock skrivet 24.04.2011, 22:28:20 ---var befinner du dig, finns där ingen sylta i skumma kvarter där de utsatta/utstötta & luttrade skökorna hänger???
B)
--- Slut citat ---
Ack långt ifrån. Jag befinner mig nånstans längs grusvägen, halvvägs till havet. Min dotter var på promenad i de djupa skogarna och filmade sin kompis och hennes bror, då de mötte en älg igår, dvs långt från syltorna...
Mr Artrock:
vilken stolle, snacka om primalterapibehov, eller snarare primatbeteende, urban hunter??? jag tycker inte man gör såhär i skogen, skjut fanskapet (snubben alltså) och presentera mig för dottern, jag är mer ödmjuk liksom :D
Wernborg:
Hahaha. Helt galet, men älgar är inte att leka med.
MaxB:
--- Citat från: Mr Artrock skrivet 24.04.2011, 23:10:27 ---vilken stolle, snacka om primalterapibehov, eller snarare primatbeteende, urban hunter??? jag tycker inte man gör såhär i skogen, skjut fanskapet (snubben alltså) och presentera mig för dottern, jag är mer ödmjuk liksom :D
--- Slut citat ---
Det hände nedanför kompisens hus. Jag är lite tacksam att han var där, mellan dotter och älg.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida