Roligt att läsa alla kommentarer. Jag kommer mixa om denna så fort jag har lagt ny bas och orgel (förhoppningsvis inom kort) så jag avvaktar med att pilla allt för mycket med nivåer för närvarande.
Det är härligt vid 200 då halvtakten kommer in. Sånt gillas!
Jag förstår inte texten? 
Italiensk prog har plagierat er! 
Har fortfarande inte fått nöjet att lyssna in mig på italiensk progg. Får bli i framtiden! Inspirationen till texten kommer från kärnkraftshaveriet i Japan. Jag hade egentligen lite sångmelodier och en refräng, sen har vi jobbat fram verserna och sticket.
Tvärflöjt? Skulle inte sax vara bättre? Du bestämmer.
Tror det blir mumma med tvärflöjt på verserna. Nu snackar vi alltså inte om ngn mesig fin melodisk tvärflöjt utan mer av en perkussiv, rå dito.

Skön ljudbild med de dova gitarrerna och trummorna. Jag gillar verkligen hans sång, rejält punkig. Flöjt är en strålande idé, för övrigt.
Kul att du gillar sången. Ska vidarebefordra till polaren! Jag håller med, det är mycket punk över sången.
Jag tycker det låter lite Quatermass, kanon. Men sången? Den gjorde mig nervös.... Kunde vara lite lägre kanske...
Kommer se över nivån på sången. Sångaren har inte världens bästa mick-teknik, så tagningarna varierar ganska mycket i ljudvolym. Det kommer nog att slätas ut när låten börjar närma sig sitt slutskede.
Härligt att höra dina underbara alster! Kanon bra låt! Jag gillar din "vintage" stil men är inte gitarren lite anonym? Jag vet att vi kanske inte har samma ideal men liite mer diskant kanske? Sen kan sången sänkas lite tror jag o basen få yttepytte lite mer utrymme. Gillar! 
Ska försöka fläska till gitarren lite!