Forum > Färdiga produktioner
-
Linkowich:
--- Citat från: Jarnis skrivet 01.06.2007, 13:02:16 ---Coolt!
Lite odynamiskt trummande, hehe...
Vafan jag tycker att det här är bra på riktigt. Precis vad jag behöver för att vakna till liv idag. Vad är det som frambringar det skumma ljudet, gitarr eller?
Extrapoäng för ümlaut på e:et.
Mër bïnärthräsh åt fölkët
/Ändërs
--- Slut citat ---
Hej Jarnis! Verkligen kul att du gillade! :P
Jo, i binärthrash så är även dynamiken binär. På eller av! :lol:
Det är inte en gitarr så långt örat når :) Jag spelade en ful baslinga med JunoX, dubblade den, distade skiten ur den genom GuitarRig och klippte sönder den i bitar. Sen är det ett urgrundsvrål (courtesy of miss Otep Shamaya) som fått ungefär samma behandling.
That's it. Ja åsså 32-delsbankande med DFH genom en överdriven blockfish förstås.
/Ändërs här med
ynot:
kan fatta hur det var för dig linkan både för att jag stäckt mig i naken i hört din lilla musikaliska eskapad.. inte illa lite lång men lös ton i slutet bara kunde ocilerqat lite med ett par övertoner..
gott jobb ta tillvara på mer vansinne ..recycel the evil...
ynto
Toby:
Den här låten har ingen "commercial potential" precis! :lol: But I like!
Mvh
Toby
Emulator:
men detta skulle väl gå att göra mer av? snubben som levt på 6 liter kaffe innan han spelade trummor kanske skall kastas ut eller åtminstone låsas in bakom lite madrasser, till förmån för ett mer lågtempo, destruktivt otrevligt låtande industrikomp. :rolleyes:
Skitsnyggt annars, valda delar borde gå att göra något riktigt bra av.
Fidden:
Vilket kaos! Men det känns som du har kontroll på det, vilket gör dig till ett geni.
Tror den skulle kunna fungera som mellanspår på en demo med typ dawnbreaks och sånt på :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida