Forum > Färdiga produktioner

Clemens- Nordic Light

<< < (2/5) > >>

Clemens:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2011, 16:48:11 ---Supervackert. Men hallå, sluta?? Voffö?

--- Slut citat ---

Ja har väl tröttnat ...tar med energi än det ger kan jag tycka....

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 08.04.2011, 16:55:58 ---Oerhört vacker, men sorgsen musik! Dubbelt sorgligt om du menar allvar med att lägga av!
/Asti

--- Slut citat ---

Ähh lägg av.... :D nä, nu är det slutspelat! /C

Clemens:

--- Citat från: Eddi skrivet 08.04.2011, 19:02:02 ---Ja vad säger man? Bäst att lägga av när man är på topp eller.........?

Musik är ju som att andas speciellt för en som Clemens som trycker ur sig det ena vackra efter det andra. Jag känner för att protestera på nåt sätt:

DU KAN INTE LÄGGA AV DET ÄR INTE RÄTT MOT DINA MEDMÄNNISKOR ELLER MOT DIG SJÄLV!

Så nu har jag protesterat samtidigt så måste jag ju acceptera att vi lever i en demokrati där alla själv får bestämma vad de ska göra. Tänker du hänga i Centrum nu i stället och slänga käft med alla som passerar eller....?

Eddi (som gärna önskar att du omvärderar på något bra sätt)

--- Slut citat ---

Tack! men att hänga utanför pressbyrån i Tullinge C lockar mer just nu.... :D

Clemens:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 08.04.2011, 20:13:17 ---Haha, man kan aldrig sluta med musik, och varför skulle man?

--- Slut citat ---

Skall genomgå tolvstegsprogram för avvänjning... :o

Wernborg:

--- Citat från: Clemens skrivet 08.04.2011, 21:23:55 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2011, 16:48:11 ---Supervackert. Men hallå, sluta?? Voffö?

--- Slut citat ---

Ja har väl tröttnat ...tar med energi än det ger kan jag tycka....

--- Slut citat ---

Vänta ett tag med att sälja av bara.... ifall andan faller på igen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion