Forum > Demolåtar

Saltholmen

<< < (3/3)

MaxB:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.04.2011, 16:37:10 ---Det där fick jag ångest av.  När jag bodde i GBG åkte jag sjuan förbi nån kyrkogård med en stenportal med inskriptionen "TÄNK PÅ DÖDEN". Fick lite såna vibbar av det är. Det låter lite Thåström också, skulle han gjort den hade den varit sukes direkt.

--- Slut citat ---

Håkan Nilsson, menar du kyrkogården där spårvagnen åker i en lång uppförsbacke på väg ut?
Nej nu ser jag, det var sjuan du åkte...

--- Citat från: Piddleton skrivet 09.04.2011, 08:06:49 ---Stort tck för era idéer och tankar. Jag har plockat ner låten nu. Det är dags att göra klart den. :)

--- Slut citat ---

Nu har jag abstinens, saknar låten... Har till och med lånat en ingrediens från den till min senaste låt!

Piddleton:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2011, 09:15:22 ---Nu har jag abstinens, saknar låten... Har till och med lånat en ingrediens från den till min senaste låt!

--- Slut citat ---
Trevligt! :) Skivan ska vara klar i början av maj så snart finns den tillgänglig igen.

Jag vet förresten inte svaret på frågan om 4:a och 11:an. I dagsläget går 11:an från Bergsjön till Saltholmen t.o.r. och 4:an från Angered till Mölndal t.o.r.. De har alltså tre hållplatser gemensamt (Gamlestadstorget, Drottningtorget och Brunnsparken).

Fan, jag saknar Göteborg.

MaxB:

--- Citat från: Piddleton skrivet 10.04.2011, 10:57:20 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2011, 09:15:22 ---Nu har jag abstinens, saknar låten... Har till och med lånat en ingrediens från den till min senaste låt!

--- Slut citat ---
Trevligt! :) Skivan ska vara klar i början av maj så snart finns den tillgänglig igen.

Jag vet förresten inte svaret på frågan om 4:a och 11:an. I dagsläget går 11:an från Bergsjön till Saltholmen t.o.r. och 4:an från Angered till Mölndal t.o.r.. De har alltså tre hållplatser gemensamt (Gamlestadstorget, Drottningtorget och Brunnsparken).

Fan, jag saknar Göteborg.

--- Slut citat ---

Jag med ibland! Jag kan vara ute och cykla men det spontana minnet sa mig... Kanske punktering i minnet...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion