Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (5/12) > >>

bjurte:
Meehh.. Jag ville ju lyssna!! :o
Sedan fattar jag inte diskusionen ovan??
Kollar man statistiken/Demokvoten på Djonas,är den ju varken bättre eller sämmre än gemene man/kvinna..
Vore trist om han nu slutar lägga upp sina fantastiska allster här pga. ovan nämda.. :(

Dividend:
Han ville att vi skrev PM till honom om vi ville lyssna. Jag har gjort det, gör du också uriah :)

Kornstad:
Riktigt cool cover får jag säga!!
Grymt lirat, snyggt sound och en klart fräck tolkning av folkmusik.

Bribedant:

--- Citat från: uriah skrivet 04.04.2011, 11:56:13 ---Sedan fattar jag inte diskusionen ovan??

--- Slut citat ---

Ryggdunkarklubben har inte blivit tillräckligt ryggdunkad av delinkventen i fråga så jantelagen träder ikraft. Synd, Tidigare alster från djonas har jag gillat skarpt. Hade varit mycket intressant att höra djonas upplägg på det sätt det var tänkt i KR.
Funderat själv på att testa ett par låtar på KR kåren men det får jag nog ta i övervägande med mina typ 5 demokommentarer.

Eddi:

--- Citat från: Bribedant skrivet 09.04.2011, 21:11:24 ---
--- Citat från: uriah skrivet 04.04.2011, 11:56:13 ---Sedan fattar jag inte diskusionen ovan??

--- Slut citat ---

Ryggdunkarklubben har inte blivit tillräckligt ryggdunkad av delinkventen i fråga så jantelagen träder ikraft. Synd, Tidigare alster från djonas har jag gillat skarpt. Hade varit mycket intressant att höra djonas upplägg på det sätt det var tänkt i KR.
Funderat själv på att testa ett par låtar på KR kåren men det får jag nog ta i övervägande med mina typ 5 demokommentarer.

--- Slut citat ---
Äh alla är inte lika upprörda över det här med kommentarer för övrigt så har ju du en otroligt bra demokvota hur nu det går till :wub:
Släng upp några alster nu Bribent

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion