Forum > Demolåtar

EQUALITYS in LOVE

<< < (6/7) > >>

dede:

--- Citat från: Emulator skrivet 03.03.2007, 03:46:04 ---Dede: det kan ordnas med inblandning i våra sjuka aktiviteter kring låtar ;) haha. tack..tror jag :D

--- Slut citat ---
;)
 ;)

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 03.03.2007, 02:54:32 ---  Vore ju kul om det funkade i Beijing av alla ställen  :lol: Lyssna gärna på den första i serien (kommer kanske ytterligare några) http://forum.studio.se/index.php?showtopic=36668&st=0

--- Slut citat ---

Tele2 har jag redan ;) Magnifico!

Pwayne:
Ni är galna :wub: Brutalt och "skrämmande" och tungt! Och faktiskt en helt ny låt jämfört med "tele2". Recycling!!
Skulle vara kul att stoppa in nån av mina meslåtar eller för den delen vilken låt som helst i eran destruction-recycling-machine och se vad som kom ut!! :D :D :D
Om jag tycker det är bra-dåligt?? Känns just nu som fel axel eller kanske t.o.m. en ointressant axel.
Intressant-ointressant känns mer relevant eller traditionellt-nyskapande och då landar det på Intressant-nyskapande! :)
Tele 2 är lite lättare att placera in på en "normal skala" och den är, för att citera en replik ur "Hem till byn" II där Ulf Dolsten nyss hemkommen från psyket uttrycker sin beundran för mack-ägaren Wiily: Han är "käck och brutal"!!!!
Tele 2 är käck och brutal!!  :lol:

equality:
Kul, man får ju mer respons här än på gamla studio.se detta trots en bråkdel så många medlemmar eller kanske just därför... Alla här vet ju att chansen ökar till feedback på egna alster om man själv ger det, ingen svårare matematik...  :rolleyes:
Fortsätter att svara i trå'n da, har ju nåt finger med i spelet.

Tack Dividend! Otroligt att veta att någon Beijing lyssnar på detta!   :rolleyes: :rolleyes:
Pwayne: Fasen, dina skarpsinniga recensioner är lika underhållande som att lyssna på musiken här och nu med citat från den utmärkta Hem till byn. Kanske fanns det en Willy Strid som ville fram till micken i den här låten.  :lol: Hör med Emulator han kan skita ner dina låtar om du vill (fast jag tycker inte alls de är mesiga). Just innan han satte klorna i den här hade han strypt katten, glömt frukosten och tagit alldeles för många bantningspiller. Tony kan lägga på Frankenstein-lead också. Fråga mig inte hur han bara gör det.

Emulator:
Catstrangler on a diet ? :blink:

Den va snygg :lol: Skulle ju vara intressant att förstöra fler låtar :)

Vi hade ett litet msn-chat vi tre och gissade på hur låten skulle tas emot och kom väl fram till följande:

90% stänger av, för jobbigt. 8% hatar det, och 2 av hundra älskar det :)

Verkar som om fler finner det intressant iallafall. Brutalt och tungt var nog ledord under framtagandet...öh...eller förstörandet av denna låt.

Att du pwayne skriver intressant och nyskapande känns jättekul!  Käck och brutal :D

Ska väl försöka pilla fram en mix till på denna så småningom, men just nu är det så många roliga projekt som pågår att tidplaner förskjuts!

Bara att höra av sig med förslag på låtar ;)

Och, för säkerhets skull kan jag försäkra att inga katter kom till skada under inspelningen av detta :)

Däremot avbröt dottern sitt tv-tittande och kom ner i källaren och frågade "vem är du arg på pappa?" nar jag "sjöng" I AM OK som en liten kör :) stackare :)

ska fortsätta mitt hotellgrundade högtalarabsinens nu :)

tack allihop!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion