Forum > Demolåtar
EQUALITYS in LOVE
Emulator:
--- Citat från: Fidden skrivet 24.02.2007, 04:29:48 ---Det spretar åt alla håll, känns ostrukturerat och förvirrat. I filmer kan skådespelare ibland "överagera", och det skulle jag vilja påstå att ynot gör här.
Vet inte riktigt om budskapet går fram. Jag tolkar det som att människan som tony gestaltar är väldigt arg, olyckligt kär och fullständigt vansinnig, förmodligen kommer plocka fram en motorsåg inom några minuter, eller möjligtvis ett bombbälte. Blir lite rädd. Vet inte hur det kommer fungera att sova nu.
--- Slut citat ---
Lyssna på hans sleep:) ny version ;)
DåligtGehör:
Gillar detta! Det finns mycket gott. En låt som inte töms ut med en lyssning.
Härlig blandning av infall och struktur. Skönt "otrevliga" sound blandas med mer vanliga. Men framför allt riktigt dynamiskt och musikaliskt (hittade inget bättre ord).
Dividend:
Innovativt! :) Gillar musik som växer för var lyssning.
Förvisso genialiskt på många vis, kanske för skruvat på desto fler, men totalbetyg: Skall försöka få det till en solklar listetta i Beijing. :)
equality:
Eftersom vare sig emu eller tony svarar på i denna tråd får väl jag göra det trots att jag inte har så mycket med denna version att göra. Tanken var att det skulle vara skruvat från början och när de yngre kamaraterna tog vid blev det d:o i kvadrat :rolleyes: :P Ytterligare en mix på gång vad jag förstår emu? Att gå nån slags balansgång mellan melodiska fragment och helt bazouka tycker jag skulle vara intressant att utforska vidare. Texten får ju bli därefter då... Vore ju kul om det funkade i Beijing av alla ställen :lol: Lyssna gärna på den första i serien (kommer kanske ytterligare några) http://forum.studio.se/index.php?showtopic=36668&st=0
ynot:
fan unskull eq har lixom missat detta. skall skriva lite mer ... men det är ju din låt liksom man vill ju inte klampa påöö ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida