Forum > Färdiga produktioner

BJURTE with Friends - BLOOZ For REZZNAC

<< < (2/11) > >>

Jay Thomas:
S*t*n i G*t*n vad mycket jag tyckte om detta! :)
Instrumentering, stämning, sång, arr - allt satt i mina öron som en räkmössa! :D

Visst skulle det kunna pillas lite här och där men till vilken nytta, låten är så otroligt tokbra tycker jag! :) :) :)

Ola:
Hej Uriah&Marre grattis till det mycket lyckade samarbetet
Låter urcoolt .
det ända jag kommer att tänka på är hammond ljudet om det nu är det. kanske kunde ändras lite

men men ingen ko på isen, låter som sagts ur cool

bra jobbat

MaxB:
Fan vad skönt!
Nu läser jag texten och låten får plötsligt ett ansikte. Är instrumenten för snälla för texten som verkar handla om en djävlig brutal verklighet - I like you!

Är det nog trummorna som är för snälla? Har du kollat med alternativa trummisar för att få riktig tyngd i trummorna, det låter som en skitskön låt att spela trummor till. Kollat med Mahan?

Marias sång är skön men jag kan tänka mig en raspigare röst på leadstämma. Den här texten är inte att leka med!

Mixen ligger skön i mina referenslurar. Bra instrumentlir också. Ligger så snyggt att jag glömmer att analysera spelet. Jo förresten, nån sologura får mig att känna att ägaren... äger... instrumentet. Skönt solospel! Saxen i introt är också skön!

hagis:
Ja det här gav en riktig skön Pink Floyd feeling.
Håller med MaxB om trummorna. Jag skulle kunna testa att lägga trummor, skrik bara till.
/Anders

MaxB:

--- Citat från: hagis skrivet 28.03.2011, 10:23:58 ---Ja det här gav en riktig skön Pink Floyd feeling.
Håller med MaxB om trummorna. Jag skulle kunna testa att lägga trummor, skrik bara till.
/Anders

--- Slut citat ---

iiiiiii iiiiiii iiiiiii iiiiiii om jag får tycka till!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion