Forum > Färdiga produktioner

BJURTE with Friends - BLOOZ For REZZNAC

<< < (6/11) > >>

martinm:
Tungt o bra. Gillar harmonierna med sologitarrer. Sången smälter in på ett bra sätt.
 :P

MikaelEdebro:
Blev ju toppen detta! Marre sjunger skitbra och jag håller med om Grace Slick-referensen. Jag fick ju även privilegiet att höra låten med uriahs slask-sång, och det tyckte jag också lät gött (jag föreslog dubbad sång, Uriah och Marre, men det hörsammades inte :P ;)). Mer åt det psykadeliska hållet medan Marre har mer power och blues i rösten.

Mixningen av saxen fick du till riktigt bra! Ställer mig till förfogande för framtida låtar om det skulle bli aktuellt.  :rolleyes:

Dividend:
Allt är finemang! Hört den ett antal gånger och har inget att klaga på.

solona (sax och gitarr) är tillsammans med sången höjdpunkterna.

Känslan går fram. Rejält.

spacetrucker:

--- Citat från: zorrow skrivet 28.03.2011, 22:44:41 ---Ljudbilden är himmelsk och jag önskar jag kunde lära mig hur du gör. Det är trollkonster på hög nivå. En toppenmix är nu himmelsk. Allt sitter som en smäck! In i färdigfacket nu och på nästa!

--- Slut citat ---

Just det, himmelskt var ordet :wub:. Jag vill också lära mig.
Fantastisk låt. Hammonden på slutet var pricken i'et

10 poäng

Space

Marruschkka:

--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 30.03.2011, 22:58:04 ---Blev ju toppen detta! Marre sjunger skitbra och jag håller med om Grace Slick-referensen. Jag fick ju även privilegiet att höra låten med uriahs slask-sång, och det tyckte jag också lät gött (jag föreslog dubbad sång, Uriah och Marre, men det hörsammades inte :P ;)). Mer åt det psykadeliska hållet medan Marre har mer power och blues i rösten.

Mixningen av saxen fick du till riktigt bra! Ställer mig till förfogande för framtida låtar om det skulle bli aktuellt.  :rolleyes:

--- Slut citat ---
Jadu, det var ett sant nöje att få sjunga efter ditt ljuvliga intro..men jag vill helst höra det X 25 :lol:

Jätteroligt att göra nåt ihop, och det kan nog bli mer av den varan :) Du är en väldigt duktig musiker!

--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.03.2011, 21:39:47 ---
--- Citat från: zorrow skrivet 28.03.2011, 22:44:41 ---Ljudbilden är himmelsk och jag önskar jag kunde lära mig hur du gör. Det är trollkonster på hög nivå. En toppenmix är nu himmelsk. Allt sitter som en smäck! In i färdigfacket nu och på nästa!

--- Slut citat ---

Just det, himmelskt var ordet :wub:. Jag vill också lära mig.
Fantastisk låt. Hammonden på slutet var pricken i'et

10 poäng

Space

--- Slut citat ---

Ojsan, jag suger åt mej liiite av den pointen Space! Era låtar är inte så kass de heller ;) Tack.

--- Citat från: martinm skrivet 30.03.2011, 18:29:02 ---Tungt o bra. Gillar harmonierna med sologitarrer. Sången smälter in på ett bra sätt.
 :P

--- Slut citat ---

Kul att du gillar martinm :D

--- Citat från: Dividend skrivet 31.03.2011, 03:13:57 ---Allt är finemang! Hört den ett antal gånger och har inget att klaga på.

solona (sax och gitarr) är tillsammans med sången höjdpunkterna.

Känslan går fram. Rejält.

--- Slut citat ---

Bra det min dyre vapendragare, dej kan man lita på, bra feel, tackar :rolleyes:

Ja, vad ska man säja egentligen..jätteroligt är det med dessa positiva svar, sånt sporrar. Eller hur Uriah?!Tackar allra ödmjukast :)

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion