Tycker dina instrument låter mer realistiska för varje nytt stycke jag hör av dig. Gillar också hur du går till allt mer sparsmakade arr även om jag väntar på resten orkestern att komma in här kan jag inte säga att jag saknar den. Tycker också det är lättare att förstå ditt "tänk" när arret är mindre. Svänger bra som nån slags bolero (?) stundtals och lugnar ner sedan. Fint är det, inte det av de dina som griper mig mest av de dina men gott nog, absolut!
Tjena Eq! Ja, jag har ju börjat läsa litteraturen som följer med i askarna pluggarna kommer i

Så det är väl däför

Vill köra mycket för soloinstrument i fortsättningen, även om lite filmiska "maffiga" stycken kanske kommer då och då (?) . När jag gjort typ 20 st klara med den här sättningen (violin, cello, oboe, piano) byter jag nog till annan. Troligen stråkkvintett eller kvartett

Tack för lyss!
Jeg tar av meg hatten! (sier man så i Sverige?)
Mycket bra, imponerende! Bra lydbilde, jeg ser orkesteret foran meg..
Perfekt for å komme sakte i gang på mandagen.
Tjenis Sigmund! Yes, we also say that we take of the hat

Vad roligt att du tycker det låter imponerande! Stycket Är itne färdigt kompositionsmässigt färdigt på slutet och inte mixmässigt i början. Men det börjar närma sig.
Tack för öron och din tid!
tja div
skitbra heltenkelt.. det enda jag tänkte på var att violinen som ligger till vänster kändes för stark i volym i början
kanske den skulle sitta bättre med resten om man tog ner diskanten på den lite?
men det är bara ljudpill jag snackar om.. grymt stycke 
Fiolen i början är i princip omixad! Tack för påpekandet, ska fixa

Tack för lyssning och wubande!

« Senast ändrad: 04.02.2013, 12:12:18 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882