Forum > Demolåtar
Dividend - Der Dämon tanzt(ein Teufelskreis Tanz) (Pianokvartett 1)
Dividend:
Tjenis kompis!
Vad kan du rekommendera av IM? (Mailar frågan också ;) Kul att du gillar denna "komplexa" musik och den är rytmisk/dansant med avsikt, precis som du säger. Fast jag inte själv tänkt det, men många sagt. :)
Tack för suring-specifikationen! :)
Blir glad av din själs gladhet! :rolleyes:
spacetrucker:
Jag har kommenterat denhär tidigare men nu dök den upp i FB också... tryckte på "Play" och blev förstummad... eller nåt. I min förra kommentar skrev jag "njutningsbart" men nu är den nog fullständig. Inte för att jag "kan" sånhär musik men som George Martin sade "Trust your ears, if it sounds good it is good".
Space
Dividend:
Tack, det värmer Space!
Dividend:
Ok, det blir en ny verre av den här (avslutande förmodligen), men jag väntar på HasseFX analys och critique :) Så bumpar den här, ifall ni andra har något konstruktivt att säga!
Harmonica mike:
Skön inledning här Per.Sedan när stråket accelererar så är det lysande.Mycket som händer i arret,spännande komposition.Pianot går stundtals med snygga snabba passager.Här har du tänkt till det förstår jag.
Inbromsningen före första stråk accelerationen var snygg.Ljudbilden på alltet är förträfflig.Bra balans i mixen.Jag tog på mig lurarna,sån här musik skall avnjutas utan störningsmoment.
Alltså,i lurarna så var detta en ren nutning.Jag skall ta en runda med monitorerna i morgon fm.
Det finns inget att såga på här,bara digg.
###################################
Lite nyfiken blir jag på "oboe pluggen" du väntar på från Tysken,vad är det? Jag kör Halion numera via Cubase..Jag skall lira in lite cello i introt till "Ballad of a lost friend" så får du säga vad du tycker om Halions cello..Du kanske kan låna mig ett cello ljud då allt sitter eller nåt - om inte Halion håller måttet menar jag :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida