Forum > Demolåtar
Dividend - Der Dämon tanzt(ein Teufelskreis Tanz) (Pianokvartett 1)
ynot:
Med tanke på mitt fortsatta välmående
LYSANDE
Tony
1up:
Känslodjup och form manifesteras med ökad mogenhet i stycket.
Bra!
MaxB:
Mycket arbete som leder fram till detta resultat. Skönt att lyssna på. Många demoner studsar fram i mitt huvud! ;)
Dividend:
TACK till er allihop.
Ska fixa slutet, Marre.
Ynot - ljusbäraren.
1up - Sveriges svar på manifestationen av Shiva ;)
Max - Tack! Demonerna är nog snälla :)
Light Head:
Jag har ju en del av dina låtar i min iPod, som i övrigt är fylld med LOK, Ministry, Skinny Puppy, Infected Mushrom m.fl. Det funkar väldigt bra och även den här demonen kommer att ge mig så där supersköna musikaliska avbrott i all annan kompakt och musik av mer simpel karraktär.
Detta är bra! Väldigt bra uppbyggnad och det är som vanligt inga somhelst problem att se hur det ser ut när man sitter på 1a balkong och avnjuter en opera, eller kanske balett? Många som pratat om dansare, och jag känner så jag också.
Det enda jag funderar lite på är de inledande första 60 sekunderna,, det är några toner som känns lite på gränsen till "sura". T.ex. vid 0.35, 0.38 och 0.47 kan vara jag som lyssnar fel, som inte är tillräckligt öppen helt enkel för lekfullheten och variationen.
I övrigt, detta var som att käka en helt nygräddad semla och en riktigt stor och god kopp te. Det får själen att bli glad! :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida