Forum > Demolåtar

Dividend - Der Dämon tanzt(ein Teufelskreis Tanz) (Pianokvartett 1)

<< < (10/25) > >>

Dividend:
Långkörare det här... Work in progress! Vissa spattiga partier ska nedspattas eller bli ännu spattigare!

byter till parallellen, övergången bör bearbetas mer.

HAr ni några tankar? Ser ni demonen dansa, eller ska jag tvingas jobba vidare fler nätter som denna? :D

Jocke:
Otroligt kompetent - som vanligt!^^

Jag är inte så svag för sådan här musik (fast jag ser mig som allätare) men det låter som på riktigt! Tycker stycket efter 220 är bedårande vackert - kanske så han lockar oss?  :rolleyes: :P

Dividend:
Tack för tyck Jocke! Kul att man verkar kompetent dessutom! :)

-------------I första posten:
Tog bort stycket för restaurering inatt. Nu jävlar!  :angry:

SKA

demonen DANSA!!!  :angry:

Dividend:
NY VERSION! 130122

Den här gjorde jag första verren av för 1 år sedan ungefär. Beräknar att ca 10 dygn sammanlagt har lagts på den. 240 timmar  :)
Så ogillar ni det här så vet ni vad som väntar: :angry: :angry: :lol:
Jag är jävligt nöjd iallafall. Säg vad ni vill. Och JA, oboen ska bytas ut så snart nya pluggen anländer från tyskland :)

Sätt igång och såga (om ni vågar)! :)

Per

Asti:
Låter väldigt bra! Gillar verkligen de här "snabba" tonerna med känsliga anslag och det sparsamma arret!
Fint varierat vad gäller melodi, dynamik och tempo! Bäst gillar jag avsnittet mellan 260 - 300 sek! Jättesnyggt!
Tidigare kunde du ha lite ojämna nivåer i mixarna, men numer tycker jag det är bra avvägt!
Jag reagerade lite på en fiol vid ca 48 sek, som lät lite halvsur...kanske kolliderade med något annat instrument?!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion