Kontrollrummet

Dividend - Der Dämon tanzt(ein Teufelskreis Tanz) (Pianokvartett 1)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Gillar det här skarpt, alla instumenten ljuder bra och gör bra ifrån sig.
helst pianot som ju är helt genealiskt.

Det här är verkligen bra , Dividend, 5 av fem möjliga till dig.

mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Nice.... Tycker mig höra Synfulstråkar?? men skulle nog vilja höra pianot naket,,,,stundtals lite midifeel men fina idéer ....
Allt gott / karl
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Cykeln: Ja restaurangmusik-partiet ska bort. Det är jag som modulerar till parallelltonarten utan att bibehålla känsla som resten har :D Blir så ibland. Kommer nytt sen!
Tack för tankar!

Karl: Synfulstråkar vet jag inte vad det är. Det här är LA scoring strings. Kul att du gillade idéerna!

Gillar det här skarpt, alla instumenten ljuder bra och gör bra ifrån sig.
helst pianot som ju är helt genealiskt.

Det här är verkligen bra , Dividend, 5 av fem möjliga till dig.

Jag är nöjd, förutom med partiet "restaurang musik". ;)

Tack till alla tre för lyssning och idéer!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Boxcutter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
    • Visa profil
Jag gillar den. Gillar hur pianot leker runt och hur diskanten får svar av basen och mellanregistret ibland. Snyggt orkestrerat också, någon fick användning för "trills"-patcharna till slut! Haha, bra!
Tycker LA strings presterar bra, låter väldigt autentiskt! Skullle KANSKE (jag vet inte riktigt om jag har bestämt mig) ha sett lite mer reverb på stråkarna, men det är ju också bara en smaksak.
Bra gung, kan man tänka mig någon sorts demon dansa till detta, dock kanske inte den ondaste av demoner, men det är bara bra.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Trills to the people :D Ursäkta för sent svar. Har varit italien och bökat omkring med en jättestor väska med vikter nån hade lagt i den!

Jag tror att jag ska göra nåt av trillsen där jag byter till parallellen :D (får nog göra om hela partiet faktiskt)

Och reverbet kan du ha rätt om! Tack..
 
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ny verre av den här ikväll. Kanske inte finslipat totalt, men mycket bättre än förra i veckan.

Av italienskt rödvin blir det verdi, eller kanske tysk nazipop lite i mitten?
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Mycket bättre vad gäller velociteten riktigt snyggt Bellmanstycke vid 140 och jag gillar det vansinniga slutet faktiskt.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Hej. Ja, slutet är det bästa med hela skiten :D
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Låter bra. Från det ljusa till det mörka. Gillar de korta tonerna. Bra ljud. Tänker mig fridans till denna skulle vara matchande.


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Det är fritt fram att filma när du dansar, så gör jag en musikvideo av det ;)

(Tack!)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Långkörare det här... Work in progress! Vissa spattiga partier ska nedspattas eller bli ännu spattigare!

byter till parallellen, övergången bör bearbetas mer.


HAr ni några tankar? Ser ni demonen dansa, eller ska jag tvingas jobba vidare fler nätter som denna? :D
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Otroligt kompetent - som vanligt!^^

Jag är inte så svag för sådan här musik (fast jag ser mig som allätare) men det låter som på riktigt! Tycker stycket efter 220 är bedårande vackert - kanske så han lockar oss?  :rolleyes: :P
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tack för tyck Jocke! Kul att man verkar kompetent dessutom! :)

-------------I första posten:
Tog bort stycket för restaurering inatt. Nu jävlar!  :angry:

SKA

demonen DANSA!!!  :angry:
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
NY VERSION! 130122

Den här gjorde jag första verren av för 1 år sedan ungefär. Beräknar att ca 10 dygn sammanlagt har lagts på den. 240 timmar  :)
Så ogillar ni det här så vet ni vad som väntar: :angry: :angry: :lol:
Jag är jävligt nöjd iallafall. Säg vad ni vill. Och JA, oboen ska bytas ut så snart nya pluggen anländer från tyskland :)

Sätt igång och såga (om ni vågar)! :)

Per
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 638
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Låter väldigt bra! Gillar verkligen de här "snabba" tonerna med känsliga anslag och det sparsamma arret!
Fint varierat vad gäller melodi, dynamik och tempo! Bäst gillar jag avsnittet mellan 260 - 300 sek! Jättesnyggt!
Tidigare kunde du ha lite ojämna nivåer i mixarna, men numer tycker jag det är bra avvägt!
Jag reagerade lite på en fiol vid ca 48 sek, som lät lite halvsur...kanske kolliderade med något annat instrument?!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Restaurantmusikdelarna har försvunnit ..

Cellon är snygg och pianot
stråkarna låter lite digitala – men låter bättre längre fram
Lite Stenhammar över pianots tema i del 2
De snabba löpningarna vid 142 ff är läckra
Den tredje avslutande delen börjar lite rörigt
Bra komposition – jobba lite på avslutningen
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Så du räknar hur många timmar du lägger ner på en låt, är inte det deprimerande...? :P

Ja, den här har man hört förut, men kanske bara första delen?
 
Pianot låter verkligen bra överlag. Både i klang och hur det spelas. Börjar se pianisten framför mig, och inte som förr - pianolan.  :) Älskar partiet vid 233 och framåt.
Cellon låter bra och naturlig förutom att den låter väldigt nämre och fylligare när den kör pizz. Låter inte som samma instrument utan mer likt en kontra.
Oboen lämnar vi därhän, den låter inte så mycket så mycket så man störs på den heller.
Violinen är knepig. Finns ett par sura toner vid 30-40s, ett c tror jag det är, spelas två gånger och låter ganska illa. Spiccatot vid 290 låter heller inte bra, där går det snabbare än vad samplingarna klarar av... Men i övrigt spelar Lass ut andra bibliotek vad gäller naturtrogenhet på solostråk. Man tänker långa stunder inte på att det är samplingsbaserat.

Klangmässigt tycker jag allt hänger rätt bra ihop.
Harmonierna är supertonala och harmoniska. Som Asti påpekar är det milsvid skillnad i balanseringen av mix och instruments velocitynivåer i denna, jämfört med tidigare låtar.

Kompositionen är inte dum. Jag tycker det blir lite rörigt när allt går samtidigt som runt 70s. Snygga tempoväxlingar. Andra stycket känns lite långt och ackordsbyten känns inte som de följer någon riktig plan. Eller rättare sagt, jag ser inte strukturen, den finns säkert där. Ser att cykeln skriver om tre sdelar. Jag uppfattade bara två partier. :mellow: Men känslan jag får är renässansmusik. Gillar.

Jag gillar avslutningen också, annorlunda stuk, men för mig skulle lika gärna kunnat sluta en runda tidigare, där sustainpedalen hålls ned första gången.
« Senast ändrad: 22.01.2013, 23:53:44 by Rattlesnake »
DON'T PANIC


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Restaurantmusikdelarna har försvunnit ..

Restaurang-temanen är faktiskt kvar! :) Fast jag har snyggat till övergången när jag modulerar från Am till C (Restaurangtemat går i C och gjorde det innan också). Kanske därför du inte märker att det blir McDonalds av det hela? ;)

Cellon är snygg och pianot
stråkarna låter lite digitala – men låter bättre längre fram

Genom att lyssna mycket på riktig violin har jag lärt mig en metod att rita expression för fiolen så den låter mer realistisk än förut. Har glömt att använda metoden på fiolen i den gamla delarna av stycket (de som inleder).

Lite Stenhammar över pianots tema i del 2
De snabba löpningarna vid 142 ff är läckra
Den tredje avslutande delen börjar lite rörigt
Bra komposition – jobba lite på avslutningen

Kul att du gillar! Ska se om slutet kan filas på ytterligare i dagarna. Sen får den här vara klar :D

Tack för lyssning!

Låter väldigt bra! Gillar verkligen de här "snabba" tonerna med känsliga anslag och det sparsamma arret!
Fint varierat vad gäller melodi, dynamik och tempo! Bäst gillar jag avsnittet mellan 260 - 300 sek! Jättesnyggt!
Tidigare kunde du ha lite ojämna nivåer i mixarna, men numer tycker jag det är bra avvägt!
Jag reagerade lite på en fiol vid ca 48 sek, som lät lite halvsur...kanske kolliderade med något annat instrument?!
/Asti

Kul att mixarna låter bättre. Ska kolla suringen! Tack för din tid! :)


Får svara Rattlesnake sen. Måste iväg här! :)

https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Så du räknar hur många timmar du lägger ner på en låt, är inte det deprimerande...? :P

Ja, den här har man hört förut, men kanske bara första delen?

Ja efter varje 5h nedlagd tid, börjar jag knapra prozac :P

Pianot låter verkligen bra överlag. Både i klang och hur det spelas. Börjar se pianisten framför mig, och inte som förr - pianolan.  :) Älskar partiet vid 233 och framåt.
Cellon låter bra och naturlig förutom att den låter väldigt nämre och fylligare när den kör pizz. Låter inte som samma instrument utan mer likt en kontra.
Oboen lämnar vi därhän, den låter inte så mycket så mycket så man störs på den heller.
Violinen är knepig. Finns ett par sura toner vid 30-40s, ett c tror jag det är, spelas två gånger och låter ganska illa. Spiccatot vid 290 låter heller inte bra, där går det snabbare än vad samplingarna klarar av... Men i övrigt spelar Lass ut andra bibliotek vad gäller naturtrogenhet på solostråk. Man tänker långa stunder inte på att det är samplingsbaserat.

Sant om Lass, börjar nu också fatta hur använda exp så lass emulerar riktig violin bättre än tidigare (märks i början, den gamla delen av låten), vilket f ö är en sak jag måste fila klart. Instuderade genom att lyssna på mycket violinbaserad musik.
Ska kolla suringarna!

Klangmässigt tycker jag allt hänger rätt bra ihop.
Harmonierna är supertonala och harmoniska. Som Asti påpekar är det milsvid skillnad i balanseringen av mix och instruments velocitynivåer i denna, jämfört med tidigare låtar.

Kompositionen är inte dum. Jag tycker det blir lite rörigt när allt går samtidigt som runt 70s. Snygga tempoväxlingar. Andra stycket känns lite långt och ackordsbyten känns inte som de följer någon riktig plan. Eller rättare sagt, jag ser inte strukturen, den finns säkert där. Ser att cykeln skriver om tre sdelar. Jag uppfattade bara två partier. :mellow: Men känslan jag får är renässansmusik. Gillar.

Jag gillar avslutningen också, annorlunda stuk, men för mig skulle lika gärna kunnat sluta en runda tidigare, där sustainpedalen hålls ned första gången.

Okej! Tack för dina tankar!

Och även för analys och lyssning! :)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Då säjer jag det igen:

Den här gången har du överträffat dej själv...var går dina gränser egentligen? ;) :rolleyes:

Så jäkla vackert och genomarbetat känns det här som. Partiet runt 3:30 är fantastiskt helt enkelt, sen lyfter allt ytterligare vid 4 min, ja det är visst möjligt ^_^ Vilka pianopiruetter här, sitter smått förstummad då jag vet hur du arbetar här. Det här är rätt sanslöst!

Möjligtvis kan partiet mellan 5 min. till 5:30 tas bort..känns lite överkurs, allt avstannar där, känns lite onödigt?

Mina tankar och du får 5+/5 av mej.

Marre Marruschkka
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 829
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Med tanke på mitt fortsatta välmående


LYSANDE


Tony
att leva är att dö


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil

Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Mycket arbete som leder fram till detta resultat. Skönt att lyssna på. Många demoner studsar fram i mitt huvud!  ;)
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
TACK till er allihop.

Ska fixa slutet, Marre.

Ynot - ljusbäraren.

1up - Sveriges svar på manifestationen av Shiva ;)

Max - Tack! Demonerna är nog snälla :)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
Jag har ju en del av dina låtar i min iPod, som i övrigt är fylld med LOK, Ministry, Skinny Puppy, Infected Mushrom m.fl. Det funkar väldigt bra och även den här demonen kommer att ge mig så där supersköna musikaliska avbrott i all annan kompakt och musik av mer simpel karraktär.

Detta är bra! Väldigt bra uppbyggnad och det är som vanligt inga somhelst problem att se hur det ser ut när man sitter på 1a balkong och avnjuter en opera, eller kanske balett? Många som pratat om dansare, och jag känner så jag också.

Det enda jag funderar lite på är de inledande första 60 sekunderna,, det är några toner som känns lite på gränsen till "sura". T.ex. vid 0.35, 0.38 och 0.47 kan vara jag som lyssnar fel, som inte är tillräckligt öppen helt enkel för lekfullheten och variationen.

I övrigt, detta var som att käka en helt nygräddad semla och en riktigt stor och god kopp te. Det får själen att bli glad!  :rolleyes:


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tjenis kompis!

Vad kan du rekommendera av IM? (Mailar frågan också ;)  Kul att du gillar denna "komplexa" musik och den är rytmisk/dansant med avsikt, precis som du säger. Fast jag inte själv tänkt det, men många sagt. :)
Tack för suring-specifikationen! :)

Blir glad av din själs gladhet! :rolleyes:
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Jag har kommenterat denhär tidigare men nu dök den upp i FB också... tryckte på "Play" och blev förstummad... eller nåt. I min förra kommentar skrev jag "njutningsbart" men nu är den nog fullständig. Inte för att jag "kan" sånhär musik men som George Martin sade "Trust your ears, if it sounds good it is good".

Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil

Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ok, det blir en ny verre av den här (avslutande förmodligen), men jag väntar på HasseFX analys och critique :) Så bumpar den här, ifall ni andra har något konstruktivt att säga!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Skön inledning här Per.Sedan när stråket accelererar så är det lysande.Mycket som händer i arret,spännande komposition.Pianot går stundtals med snygga snabba passager.Här har du tänkt till det förstår jag.
Inbromsningen före första stråk accelerationen var snygg.Ljudbilden på alltet är förträfflig.Bra balans i mixen.Jag tog på mig lurarna,sån här musik skall avnjutas utan störningsmoment.

Alltså,i lurarna så var detta en ren nutning.Jag skall ta en runda med monitorerna i morgon fm.

Det finns inget att såga på här,bara digg.

###################################

Lite nyfiken blir jag på "oboe pluggen" du väntar på från Tysken,vad är det? Jag kör Halion numera via Cubase..Jag skall lira in lite cello i introt till "Ballad of a lost friend" så får du säga vad du tycker om Halions cello..Du kanske kan låna mig ett cello ljud då allt sitter eller nåt - om inte Halion håller måttet menar jag  :)

Mike


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 250
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Du har fått till den sprittande dansen i alla delar med lite bra pauser emellan. Vid 203 tycker jag det sker nåt felskär från stränglådan. Om det är oboe jag hör typ mellan 250 och 325 så undrar jag om du inte ligger en oktav för högt. Tror inte ens en tysk oboe kan ge rundare klang med den tonarten. Vid 333 kunde du kanske rumla till ännu mera på pianots mellanregister för att förstärka effekten av vad låten säger just då och slutligen slutet var lite ovärdigt en sån här fin låt på nåt sätt efterlyser jag ett crescendo där, kanske för att avsluta i en distinkt ton möjligen den tappar dansen känner jag.

Mina 50 cent just nu. :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Skön inledning här Per.Sedan när stråket accelererar så är det lysande.Mycket som händer i arret,spännande komposition.Pianot går stundtals med snygga snabba passager.Här har du tänkt till det förstår jag.
Inbromsningen före första stråk accelerationen var snygg.Ljudbilden på alltet är förträfflig.Bra balans i mixen.Jag tog på mig lurarna,sån här musik skall avnjutas utan störningsmoment.
Alltså,i lurarna så var detta en ren nutning.Jag skall ta en runda med monitorerna i morgon fm.
Det finns inget att såga på här,bara digg.

Skönt att det diggas Mike! Jag är väl inte riktigt nöjd transitionen (övergången på svenksa? :unsure: ) till rekapitulationen (reprisen av inledandet temat i Am, som spelas i Em på slutet).
I övrigt är jag nöjd och ska fixa till realismen på fiolen i början.

 Jätteroligt att du gillar (så långt) :)


Lite nyfiken blir jag på "oboe pluggen" du väntar på från Tysken,vad är det? Jag kör Halion numera via Cubase..Jag skall lira in lite cello i introt till "Ballad of a lost friend" så får du säga vad du tycker om Halions cello..Du kanske kan låna mig ett cello ljud då allt sitter eller nåt - om inte Halion håller måttet menar jag  :)

Det är en träblåsplugg som heter Berlinwoods, oboen jag använder här är EWQL och jag gillar inte ewql. Det var bra i början och mitten av 00-talet. Pluggen lider av en enorm brist på realism, oavsett hur mycket man anstränger sig och ett extra (naturligt) verb som är störande. MEN väldigt bra för filmmusik, bara gå till studio forum och lyssna på skräpet, demosarna där som låter som Zimmer-kopior allihop. (nästan, finns guldkorn.) Basarna HÖRS att de är manipulerade med. Så maffiga låter in basar i en vanlig orkester :D

Ja, visst kan jag hjälpa dig med det! Halion borde ju dock vara sämre än Ewql ;)


-----

Svarar Eddi ikväll. Ska iväg.
« Senast ändrad: 30.01.2013, 18:37:00 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Du har fått till den sprittande dansen i alla delar med lite bra pauser emellan. Vid 203 tycker jag det sker nåt felskär från stränglådan. Om det är oboe jag hör typ mellan 250 och 325 så undrar jag om du inte ligger en oktav för högt. Tror inte ens en tysk oboe kan ge rundare klang med den tonarten. Vid 333 kunde du kanske rumla till ännu mera på pianots mellanregister för att förstärka effekten av vad låten säger just då och slutligen slutet var lite ovärdigt en sån här fin låt på nåt sätt efterlyser jag ett crescendo där, kanske för att avsluta i en distinkt ton möjligen den tappar dansen känner jag.

Mina 50 cent just nu. :D

Tjenis Eddi! Tack för dina tidsangivelser! Uppskattas! ska kolla och sänka om jag håller med dig om oboen och pianots mellanreg :)
Slutet ska arbetas vidare på!

Skitbra kritik Eddi! Tack! (Och alla andra som svarat på den här, för den här är ju pianokvartett 1 av ca 20, men den jag gillar bäst :rolleyes: Mitt skötebarn typ :D )
« Senast ändrad: 01.02.2013, 19:12:07 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Jag gillar verkligen ditt sätt och spela och göra låtar. För mig är det en mystiskt men skön värld du presenterar. Instrumenten låter så bra. Mycket smakfullt och framförallt varierat.  :D :D :D
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Hej Roffe!

Kul att det gillas och tack för lovorden :)
https://soundcloud.com/user7789882