Forum > Demolåtar

Cover: Love Me Still (Khan, Hornsby)

<< < (5/6) > >>

Ola:
Hej Tant Fransa
Ok jag kan förlåta,, men gör det inte igen  :D
Det låter kanon. hoppas du hittar tag på en bättre mick och att du är/blir sugen att sjunga in lite med alla sångtörstande låtskrivare här på kr

mvh Ola

Marruschkka:
Jag har lyssnat och lyssnat på dej den senaste veckan. Lite burkigt ljud, men vilken röst du har :rolleyes:

Om jag inte visste, så skulle jag kunna tro att du är från USA, amerikanska södern nånstans, där du sjunger medan du jobbar på en bomullsplantage..eller nåt..(ja, du fattar!)..men allvarligt: du låter som en negress, och det, jäddrars är det inte många som gör i det här avlånga landet!

Så mycket soul och gospel-feeling, jag verkligen gillar det här.

Inte är det nåt fel på din röst efter din operation, nädå-den är starkare än nånsin, jag har lyssnat på dej tidigare på Myspace, och det här är strået vassare tycker jag. Mer feeling.

Keep on Fransa, vill höra meeer :D

Kanske du kan vara med på IRL-festivalen i augusti, vore jätteroligt? :wub:

/Marre

Eddi:

--- Citat från: Tant Fransa skrivet 24.03.2011, 21:34:20 ---Eddi: vilken plugg? En GB fördefinierad vocal basic female som matchar ambitionsnivån på samma sätt som MacBookens interna mikrofon ;)

Tack alla.

--- Slut citat ---
!!! har du dragit in den här i Macbooks mik!!! Hahaha och det låter så bra - glöm min kommentar om pluggen är du snäll :lol:

asti:
Det är svårt att höra om det är någon skillnad före eller efter operationen om man
inte vet hur långt in i låten operationen börjar.... :unsure:
Nej, skämt åsido jag har inte hört dig förut, men det här låter ju helt suveränt!
Fantastisk känsla och tonsäkerhet! Inspelningen däremot låter lite burkig.

MaxB:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 30.03.2011, 19:50:49 ---Jag har lyssnat och lyssnat på dej den senaste veckan. Lite burkigt ljud, men vilken röst du har :rolleyes:
Om jag inte visste, så skulle jag kunna tro att du är från USA, amerikanska södern nånstans, där du sjunger medan du jobbar på en bomullsplantage..eller nåt..(ja, du fattar!)..men allvarligt: du låter som en negress, och det, jäddrars är det inte många som gör i det här avlånga landet!
Så mycket soul och gospel-feeling, jag verkligen gillar det här.
Inte är det nåt fel på din röst efter din operation, nädå-den är starkare än nånsin, jag har lyssnat på dej tidigare på Myspace, och det här är strået vassare tycker jag. Mer feeling.
Keep on Fransa, vill höra meeer :D

Kanske du kan vara med på IRL-festivalen i augusti, vore jätteroligt? :wub:
/Marre

--- Slut citat ---

Ja, samarbeten inför IRL-festivalen uppskattas!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion