Forum > Färdiga produktioner
Robblar / Laffen - Jørgen
asti:
En ny skön låt från er! Har bara ett par småsaker att påpeka.
Andrastämman och leadsång är lite otajta på en del ställen och jag tycker
den akustiska gitarren kunde höjas en del. Annars jättebra! Fin text
och känsligt solo på elgitarren.
robblar:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2011, 08:51:41 ---Kan konstatera att den här melodin har stannat i mitt huvud, den upprepande melodislingan har bitit sig fast. Texten är härligt verklighetsanknuten!
Årets bästa från er hittills (om jag bestämmer). Lägg upp den under "Färdiga"!
--- Slut citat ---
Takk for den, MaxB! Jeg skal nok spille inn ny versjon av denne også... Koringa sitter ikke som den skal, og teksten skal endres på et par steder. Trommene bør vel fikses også. Så får vi se. Hadde ikke tenkt å legge noe på "ferdige" før det er radioklart og anmeldt til tono, men dit kommer vi vel neppe med amatørmusikere og kontor-studio ;) Men veldig roligt at noen liker den såpass! :)
--- Citat från: asti skrivet 02.04.2011, 12:33:41 ---En ny skön låt från er! Har bara ett par småsaker att påpeka.
Andrastämman och leadsång är lite otajta på en del ställen och jag tycker
den akustiska gitarren kunde höjas en del. Annars jättebra! Fin text
och känsligt solo på elgitarren.
--- Slut citat ---
Takk Asti! Enig i at det er otajt. Grunnen var at jeg som vanlig laget melodi samtidig med opptak av vokal. Ehh. Så det satt ikke så veldig godt. Det blir nok bedre nå når jeg har fått hørt låten noen ganger! ;)
Jeg famler også med tanken om litt orgelbrus, i alle fall mot slutten "foinne døvv". Kanskje el-piano? Darris har i alle fall fått dokumentasjon nå ;)
Takk, alle!
-Robert
MaxB:
Den här låten ska väl ligga under "Färdiga demon", förstår jag.
Har ni glömt att flytta den dit?
robblar:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.12.2011, 20:58:04 ---Den här låten ska väl ligga under "Färdiga demon", förstår jag.
Har ni glömt att flytta den dit?
--- Slut citat ---
Det som egentlig skjedde var nok at vi tok en utvidet sommarlov.
Jørgen skal ha ny bass, var planen. Og nya körar.
Ferdig? Nix. Halvferdig? Kanskje 75%.. :)
Tyvärr har Laffen skiftet jobb, så att studio ligger for tiden i en koffert under mitt skrivebord...
Jeg har nok lekt med tanken å flytte alle demoene over til ferdige bare for å få "closure".
Jeg kanskje gjør det en dag. :)
-Robert
MaxB:
Innan nominerings happeningen! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida