Forum > Färdiga produktioner
Robblar / Laffen - Vår
SYNTH:
Nu får man vårkänslor en trevlig skön låt trobblar! :)
robblar:
--- Citat från: SYNTH skrivet 27.03.2011, 20:26:05 ---Nu får man vårkänslor en trevlig skön låt trobblar! :)
--- Slut citat ---
Takk skal du ha, SYNTH!
Bare for ille at denne låten førte til at våren bråsnudde og vi nå atter igjen har vinter.
Men, men.
Nå jobber vi med låten "Vinter" for å gjøre det godt igjen og sørge for at vinteren forsvinner.
-Robert
asti:
Underbar liten låt med kanonfint gitarrspel och skön sång! Fin, behaglig mix!
Som jag påpekat i en tidigare låt skulle jag nog föredragit trummor med vispar i kompet....
Hade kanske känts naturligare med att refrängen tas två gånger i slutet än mitt i,
men det har väl ingen större betydelse. Sluttonen kunde gärna klinga ut lite längre!
Det här njuter jag av!
bjurte:
Fasiken vilken klar och bra ljudbild du fått till.
Och nog spritter det lite i kroppen när man hör dett glada vår-alstret.
Fast i dag vart det minus grader igen. GRRR..... :angry: ;)
robblar:
--- Citat från: asti skrivet 29.03.2011, 17:19:22 ---Underbar liten låt med kanonfint gitarrspel och skön sång! Fin, behaglig mix!
Som jag påpekat i en tidigare låt skulle jag nog föredragit trummor med vispar i kompet....
Hade kanske känts naturligare med att refrängen tas två gånger i slutet än mitt i,
men det har väl ingen större betydelse. Sluttonen kunde gärna klinga ut lite längre!
Det här njuter jag av!
--- Slut citat ---
Takk, takk! Trommer er vår svake side. Bruker egg, vegg og tamburin ofte, for å få det til å høres "ekte" ut. Når jeg må til med programmering av midi blir det svært ofte kjedelig. Jeg håper å få tak i en bedre plugg snart. Som har litt biblioteksfunksjoner for midi-klipp osv osv. Sluttonen skal nok få klinge ut i neste versjon :) (Denne er litt slask) Egentlig skulle jeg laget ny versjon av denne for lenge siden, men så lenge vi fortsatt får nye idéer må de prioriteres for det er ikke hverdagskost! ;)
--- Citat från: uriah skrivet 30.03.2011, 10:16:37 ---Fasiken vilken klar och bra ljudbild du fått till.
Och nog spritter det lite i kroppen när man hör dett glada vår-alstret.
Fast i dag vart det minus grader igen. GRRR..... :angry: ;)
--- Slut citat ---
Sorry about the minus grades :)
Saken er vel den at rett etter at denen var ferdig begynte det å snø. For å rette opp det tenkte vi: Omvendt psykologi, og laget "vinter". Og da ble det faktisk helt ok. Inntil vi laget "Sommer". "Sommer" gjorde at regnet og vinden kom. Det løste vi ved å spille in "Høst". Nå skal alt være i orden og universet i balanse. Eller hva? ;)
-Robert
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida