Forum > Demolåtar
Gurano - Melankolisk trudelutt
Gurano:
Bakfull å dan idag så gjorde jag denna trudelutt. Tacksam för era tankar på förbättring. Jag vet att den är lite brusig på de lägre partierna.
Ha det gott
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Melankolisk trudelutt.mp3[/mp3]
MaxB:
Där är den preparerade sitar-gitarren igen? Nu låter den nästan som en contrabas!?
Tufft stycke, på mé sång! :P
Eddi:
Inget jag förknippar med bakfylla snarare nåt ledmotiv till Samurajernas intåg i saffransdeltat av Mirosava Lee Panakotti. Lite höga ljud här o var men tufft som MaxB sa.
equality:
Gillar när det drar igång från 00:37. basen faller in så snyggt liksom stråket. Snygga harmisar och lagom balans mysko/melodiskt. Hur hittar du alla ljud?
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.03.2011, 18:41:24 ---Där är den preparerade sitar-gitarren igen? Nu låter den nästan som en contrabas!?
Tufft stycke, på mé sång! :P
--- Slut citat ---
Det beror på att det är en bas ;)
Kul att du gillar!
Sång på....ja vi får väl se om någon vill sjunga ;)
--- Citat från: Eddi skrivet 20.03.2011, 18:47:42 ---Inget jag förknippar med bakfylla snarare nåt ledmotiv till Samurajernas intåg i saffransdeltat av Mirosava Lee Panakotti. Lite höga ljud här o var men tufft som MaxB sa.
--- Slut citat ---
Saffransdeltat....nä curryområdet vad det jag strävade efter.
Ska kolla över de där höga tonerna - tack för ditt öra
--- Citat från: equality skrivet 20.03.2011, 23:12:12 ---Gillar när det drar igång från 00:37. basen faller in så snyggt liksom stråket. Snygga harmisar och lagom balans mysko/melodiskt. Hur hittar du alla ljud?
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar
Ljuden kommer från en hyfsat stor midiljudbank - men jag förändrar/förädlar ljuden ofta genom olika effekter för att göra nya (o)intressanta ljudförsök :)
Ja de ljud som inte är riktiga instrument då alltså!
Tack alla för tankar å synpunkter
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida