Forum > Färdiga produktioner

MaxB - My Girl

<< < (2/5) > >>

Fuzzbub:

--- Citat från: MaxB skrivet 20.03.2011, 10:26:33 ---Hittat ett ställe där basen definitivt var ute och cyklade (korrigerat några toner) men det kan finnas flera ställen jag missat, tack för uppmärksamhet Håkan!

[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_MyGirl_cover_20110320.mp3[/mp3]
Lagt till midi-trumpeter och några stopp på trummorna och fade out som i originalet, i denna version.
För lite reverb på nånting nu?

--- Slut citat ---

Klart njutbart Max!  Jag är imponerad!  Själv skulle jag aldrig kunna få till det såhär bra.  :unsure:     /JEH

MaxB:
Tack Håkan, Eddi och Fuzzbub. Ska se om jag kan trixa till en simpel liten musikvideo på det här.

MaxB:
Nu är videon på plats... här och högst upp.

Eddi:
Ja se där nu finns den med video också - blir nästan lite happening av det gamla slaget när man ser all trivsel på festen. Raringen med hatt är alltså Your Girl ( i filmen i alla fall :lol: )

Härlig känsla

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.03.2011, 19:20:08 ---Ja se där nu finns den med video också - blir nästan lite happening av det gamla slaget när man ser all trivsel på festen. Raringen med hatt är alltså Your Girl ( i filmen i alla fall :lol: )
Härlig känsla

--- Slut citat ---

Precis, nån filmade henne då hon sjöng den här låten för mig i köket. Då jag såg filmklippet efteråt fick jag inspiration att göra en cover på den.

För mig som var med, är det mycket värme och "feel good"-känsla i videon.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion