Forum > Demolåtar
Kornstad - Spiked Färdig nu!
Gurano:
känner igen storyn - själv blev jag i min ungdom drogad av nåt i min beställda öl när jag var på konsert i tanto. Å en polare till mig blev drogad på krogen tranan.
Så maxb...visst blir killar oxå drogade.
Gurano
Fuzzbub:
Tungt! Det låter bra detta. Jag håller dock med om att den är för kort och sen fick jag för mig att på sången i verserna skulle det funka med
lite can-effekt och i refrängerna ett par överdubbningar så blir det dynamik och fläsk över det hela! :) En idé bara. Bra jobb! /JEH
Kornstad:
Har nu hört att det är många som blivit drogade på samma ställe som vi var och flera gissar på att det är bartendern själv som gillar att se folk bli plakat. Vi tyckte ändå att vi hade koll på våra drinkar och det satt alltid minst två vid glasen hela tiden, så jag är böjd att dela misstankarna. :angry:
can-effekt? Du menar så att man får ett lite burkigt ljud typ?
Dubbning i refrängen kommer det nog att bli. :)
Skall sitta och jobba med låten mer idag och hoppas kunna lägga ut en längre version ikväll. B)
martinm:
Låter bra det här! Jag skulle nog vilja ha gitarrerna ännu mer i ansiktet om man säger så. Nu låter de en aning smetiga. Det kanske kan funka att dra ner lite på reverbet på dem.
:P
/Martin
asti:
Tungt, snyggt sound du får till! Bra sång som vanligt!
Personligen gillar jag nog den lite stillsammare och mjukare Kornstad bättre. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida