Forum > Demolåtar
Life is hard mix 10, nu är den klar!
hogge:
Skriver medan jag lyssnar och har inte heller läst igenom övriga kommentarer (hinner inte...) så detta kan bli "kaka på kaka"...
Hur som helst.. Detta låter skitbra.. Lite för mycket blueskänsla för att jag ska få orgasm, men tillräckligt mycket rock - påminner en hel del om Gary Moore - för att jag ska gå igång på det..
Nåväl.. Riktigt bra låt och bra sång, som allt dessutom spelas/sjungs med riktig känsla.. Sån känsla som är svår att hitta i dagens "hemma-studios"...
SKITBRA DETTA!!!
Håkan Nilsson:
--- Citat från: hogge skrivet 18.03.2011, 22:07:17 ---Skriver medan jag lyssnar och har inte heller läst igenom övriga kommentarer (hinner inte...) så detta kan bli "kaka på kaka"...
Hur som helst.. Detta låter skitbra.. Lite för mycket blueskänsla för att jag ska få orgasm, men tillräckligt mycket rock - påminner en hel del om Gary Moore - för att jag ska gå igång på det..
Nåväl.. Riktigt bra låt och bra sång, som allt dessutom spelas/sjungs med riktig känsla.. Sån känsla som är svår att hitta i dagens "hemma-studios"...
SKITBRA DETTA!!!
--- Slut citat ---
Hjärtligt tack. Nu har jag gjort en ny mix/master. Det blev faktiskt rejält mkt bättre ljud.
Men kan det bli för mycket blueskänsla i en blues? :huh: B)
equality:
Låter jättebra nu Håkan! Mixats till en superbra, färdig låt. Congrats!
Håkan Nilsson:
--- Citat från: equality skrivet 20.03.2011, 01:01:56 ---Låter jättebra nu Håkan! Mixats till en superbra, färdig låt. Congrats!
--- Slut citat ---
Har en liten, liten fundering på att koppla in min RANE DC24 stereokompressor efter Finailzern och klämma ihop den bara lite lite till analogt...
Ingen som tyckte det var för mycket lågbas?
Fuzzbub:
Det låter kanon om detta Håkan! Ok, jag har inte sinne för väldigt små detaljer men du har verkligen fått till ett bra ljud! /JEH
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida