Forum > Demolåtar

Gurano - Varför skulle jag!

<< < (3/5) > >>

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 16.03.2011, 08:25:29 ---godmorgon. Nja...visst gör jag musik för att jag vill, men det är inte därför jag lägger upp på ofärdiga. Det görs för att få kommentarer, annars är det meningslöst..att lägga upp, således ser jag inte kommentarer som ett oväntat bonus.
Ang bräkande orgel så vill jag nog ha den återhållen här. Men det verkar som att ni alla tycker att mixen är OK - det var oväntat och kul!  :D

Tycker det är roligare att göra kompletta låtar tillsammans med andra än att vara helt heltäckande själv.

Tack för att du lyss å komment å tror på mina förmågor ;)

--- Slut citat ---

Inte meningslöst - om man lägger upp under färdiga är man för pretentiös, därför ar man "tvungen" att gå via...
Jamen, om jag säger att du ska ha en skrikande orgel så...  :P

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2011, 13:05:27 ---Inte meningslöst - om man lägger upp under färdiga är man för pretentiös, därför ar man "tvungen" att gå via...
Jamen, om jag säger att du ska ha en skrikande orgel så...  :P

--- Slut citat ---
Njo det är nog meningslöst utan kommentarer (för mig) - annars skulle det finnas en trådrubrik som heter Lyssna på mig, men jag vill inte ha kritik....typ...eller så lägger man på Färdiga om man är nöjd.

Om du säger skrikande orgel så..............är du välkommen att collabba och lägga på en!  :lol:
Gurano

MaxB:
Äla gubbe!  :lol:
Jag har inte den typen av kvalitetstid, ännu på några veckor.

equality:
Klassisk brötig guranostil. Bra sång! Låter absolut proggigt och det gillar jag.

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 17.03.2011, 00:54:13 ---Klassisk brötig guranostil. Bra sång! Låter absolut proggigt och det gillar jag.

--- Slut citat ---
Japp så låter jag :)
Kul att du gillar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion