Tokai: Kan testa med att sänka pianot en oktav. Lätt fixat då det är midi.

Tror nog att det kommer att krocka med gitarr och bas (som spelar lite melodi). Tror jag förstår hur du menar med synkoper. Problemet med basen är nog att den spelar så högt i registret stundtals, möjligt det låter bättre på el-d:o. Tack för bra feedback och lyssning!
Guran: Jo, nylongura är kul att "ta till" ibland. Min är ett "lån" från storebror som jag inte lämnat tillbaka sedan 1973.

Ska jag eq:a upp basområdet på basen alltså för mer kropp? Själv är jag ganska nöjd med mitt gamla basljud. En riktig ståbas för 30 papp har jag inte råd med och kan heller inte spela. Kanske Trillian vore ett alternativ... Vore kul att bygga ut låten på det sätt du skriver. Stort tack Guran!
JT: Du missade absolut ingenting när det gäller mitt uppträdande på lördagen. Kom av mig i både text och spel. Får skylla på dåliga scennerver och kassa repetitioner

. Vore kul att att ha setts ändå men det blir väl fler tillfällen. "Baritongitarren" är ljusa toner på en gammal Gigastudiobas jag använder fortfarande. Tack för "smyglyssning" och välvillig kommentar!
Larsson: Ja, jag tyckte det var ett intressant program och jag har som sagt rest i området. Kul att du tycker det funkar! Thanx Larsson och kul att träffas där på Gulan!