Forum > Demolåtar

Tokai - Dig under the surface

<< < (5/10) > >>

Eddi:
Vad har du för lurar som är speciellt anpassade för mp3 ? Vore kul att veta.

Tokai:
Eddi
Koss Porta Pro

+
Jobbade som en galning för att slutföra mixen men sen i slutskedet fick jag problem med Wavelab. Plug-in fönstret borta. Nån som känner igen problemet?
Originalet ligger i ett bankfack så jag kan inte återställa programmet förrän på mån

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 12.03.2011, 21:30:52 ---Vad har du för lurar som är speciellt anpassade för mp3 ? Vore kul att veta.

--- Slut citat ---

Såna där som är lagom stora för att nå från det ena till det andra örat.  :lol:

Tokai:
equality
Hej och tack för lyssning. B 52´ har du kanske nämnt nån gång men jag är väldigt obekant med gruppen. Dom gjorde en hits nångång på 80-talet som jag såg på MTV. Det lustiga är att organisten ser ut precis som jag - då.
"men här låter det lite reggae" skriver du. Ojsan säger jag, var tusan får du det ifrån? Fast inte mig emot.
Och sen James Bond- tema. Varför inte? Texten skulle kanske också passa i den nya Bondfilmen där någon kidnappar Paris Hilton
Har gjort lite fix med låten men har lite problem med mjukvaran. Se ovan.

Eddi:
Jag har årligen pröjsat för ett bankfack sedan 1994 men har aldrig kommit på vad jag ska stoppa in i det - det är alltså mjukvara som gäller aha ska åka till mitt bankkontor och lägga in alla varianter av EZ och Cubase där :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion