Forum > Demolåtar

Vårvisa 2011

<< < (2/6) > >>

Gurano:
Kul Markus att du bidrog!
Om inte våren vaknar av den så vete sjutton :D. Den var skön...ihopsatt på bara 30 minuter jag - e impad!
Eftersom jag startade tråden så känner jag mig tvingad att bidra oxå...så jag slängde ihop denna på 29 minuter ;)

Hoppas att fler hakar på!

Gurano

Eddi:
Skojsigt med kråkor :lol:

Markus Broberg:
Jag försöker göra utkast/snuttar varje dag, och per automatik blir det vårsnuttar:=)

Jag tänkte på skog i sena april när jag hörde din, jag hade hellre hört en Morkulla. Kråkor är höst <_<
Fint i alla fall:)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 05.03.2011, 22:47:09 ---Skojsigt med kråkor :lol:

--- Slut citat ---
Men Eddi - nog vet du väl att korpar låter så här? :D

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 06.03.2011, 01:08:17 ---Jag försöker göra utkast/snuttar varje dag, och per automatik blir det vårsnuttar:=)
Jag tänkte på skog i sena april när jag hörde din, jag hade hellre hört en Morkulla. Kråkor är höst <_<

--- Slut citat ---
Detta är inga kråkor - det är korpar! men både kråkor och korpar ser fram emot våren :D

Gurano

Markus Broberg:

--- Citat från: Gurano skrivet 06.03.2011, 01:11:02 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 05.03.2011, 22:47:09 ---Skojsigt med kråkor :lol:

--- Slut citat ---
Men Eddi - nog vet du väl att korpar låter så här? :D

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 06.03.2011, 01:08:17 ---Jag försöker göra utkast/snuttar varje dag, och per automatik blir det vårsnuttar:=)

--- Slut citat ---
Detta är inga kråkor - det är korpar! men både kråkor och korpar ser fram emot våren :D

Gurano

--- Slut citat ---

Helvete!!, skrev och tänkte fel. Jag kan ju mina fåglar egentligen:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion