Forum > Demolåtar
Jonnerstone - Turn my head --- ny refräng.
Marruschkka:
Vacker melodi och fin hook i reffen, men jag tycker det låter så... ihopklistrat, din sång känns igen-limmad..melodyne?
Gud, vad jag känner mej gammaldags här, ha ha..det är nog så här det ska låta nu då :D
Det är ju snyggt detta, keep going :P
/Marre
jonnerstone:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.03.2011, 00:22:29 ---Vacker melodi och fin hook i reffen, men jag tycker det låter så... ihopklistrat, din sång känns igen-limmad..melodyne?
Gud, vad jag känner mej gammaldags här, ha ha..det är nog så här det ska låta nu då :D
/Marre
--- Slut citat ---
Hej Marre och tack, men läs gärna vad jag har skrivit i tidigare inlägg ang. sång, både i trådhuvudet och senare i tråden så klarnar det nog. :)
Marruschkka:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 08.03.2011, 00:24:55 ---
--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.03.2011, 00:22:29 ---Vacker melodi och fin hook i reffen, men jag tycker det låter så... ihopklistrat, din sång känns igen-limmad..melodyne?
/Marre
--- Slut citat ---
Hej Marre och tack, men läs gärna vad jag har skrivit i tidigare inlägg ang. sång, både i trådhuvudet och senare i tråden så klarnar det nog. :)
--- Slut citat ---
Jojomänsan, jag har läst, och det låter ju fint detta :D
Kör järnet, det kommer bli bra :)
/Marre
Piddleton:
Jag gillade dne första refrängen men den nya är mer intressant. Gott mos!
Wernborg:
Det svänger bra detta. Bättre än i första versionen så du är på rätt väg.
Om jag ska komma med något så kanske att den skulle kunna få bli mer elektrisk, framför allt trummorna. Passa dig så du inte hamnar i gubbrocksträsket. (Där jag är allt som oftast.)
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida