Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake - Where did tomorrow go? Ver 3 - nu med MaxB på stämsång

<< < (2/11) > >>

Rattlesnake:
Hej JT och Bengan,
Tack för era tankar! Jag tror sången lider av att den sjöngs in mot en ganska tunn bakgrund (bara en gitarr, bas och trummor), så den blev ganska återhållsam i uttrycket. Alldeles mot slutet blev det kanske lite bättre kraft. Jag skulle tro att skruva kan göra en del, men grundorsaken ligger nog i hur jag sjunger den, för soft och nära micken. Om jag får till bakgrunden ska jag försöka sjunga om den. Om jag sen klarar att sjunga den så - det är en annan femma... :)

Boxcutter:
Jag är inte en sån bra domare av sån här musik men i mina öron låter det riktigt bra. Jag gillar mysiga låtar och jag tycker rösten förstärker den känslan. Väldigt passande.

Marruschkka:
Jag gillar den här låten, fin instrumentering och skön sångmelodi. Men håller med om att du kan bättre, tror låten vinner ännu mer på om du krämar på med rösten  här :)

Du har en förmåga att hitta fina harmer som fastnar, detta håller hög klass.

Bra ^_^

/Marre

spacetrucker:
Skön låt. Lätt att lyssna på. Håller med JT om att sången kunde vara lite öppnare... eller nåt. Plocka in ett pianobrejk nånstans vetja.
Allt som allt en skön låt som sagt.

Space

Eddi:
Imponerande att dra iväg så många låtar på en gång. Den här då - jättetrevlig om nu ett sånt uttryck ursäktas. Jag gillar din röst och arr och alltihop men det som saknas i denna är framförallt röstpålägg som körer och en matta som ska ligga i botten efter det tror jag du har den. Mycket bra komposition - jag har inte hört de andra men jag antar att de är lika intressant - droppa dom en efter en på demoforumet tycker jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion