Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake - Where did tomorrow go? Ver 3 - nu med MaxB på stämsång

<< < (6/11) > >>

Tant Fransa:
Bra låt! Har inte så mycket att bidra med, som inte redan sagts. Funderar på ifall du skulle kunna använda en tydligare artikulation av konsonanterna för att markera och frasera sången. Alltså att ibland våga "vila" på ett initialt l eller m (exempelvis) innan du går över i vokalljuden. Fast inte säker, jag spekulerar bara. Bra låt, som sagt.

Larsson:
hallå man..
soft låt, bra levererat  ..skönt skrammlig ljudbild
cool sångröst, heltklart en personlig ton!
gillar låten helt enkelt!

tack för senast åxo, kul att träffas & nattsudda lite  :D

/Larsson

equality:
Kors vilket utseende på wav-filen! Så ser aldrig mina ut. Kanske är jag för feg i limiteringen?
Gillar ju låten och tidigare invändningar känns som bortblåsta. Mer pondus i framförandet såväl vokalt som instrumentalt, t o m "just" låter brittiskt nu.  ;) Fina körer på slutet.

Tokai:
Funderade över vilken låt det lät lik som och upptäckte att det var en egen låt som jag ännu inte gjort nåt av. Så nu är den låten körd.
Många influenser Moody blues (orgeln) The Who (slutet) och en drös andra 60-tals grupper, The Move kanske.
Jag är full av beundran hur du får till det här 60-tals soundet med slamrande gitarrer. Kanske ännu inte den där låten som hamnade högst upp på top 20 listan, men den kommer nog :)

spacetrucker:
Ja, najs. Gillar mix 2.... framförallt orgeln :D
Låter öppnare än mix 1.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion