Forum > Demolåtar
Space & Raija - Pisaroiden tanssi - NY VERSION
Piddleton:
Oj, kul låt! :) Sången är egen och grym, musiken överaskar när den drar igång. Mycket trevligt. Sedan blir det en aning långrandigt. Det behövs inga stora variationer men något mer lager skulle sitta fint. Låten skulle också må bra av en rejäl master-insats. Den är antitesen till the loudness war just nu. ;)
spacetrucker:
Nu har jag skruvat och pillrat på denna. Hjälp :huh: Blev det bättre eller sämre?
[mp3=200,20,0,center]http://www.moondawnmusic.com/music/PISAROIDEN_TANSSI 6-3-2011.mp3[/mp3]
Denna nya version finns även i trådhuvudet
Space
equality:
Bättre! Mäktigt intro. Oktavsynthen och solot funkar också.
Gurano:
Hejsan!
Sitter på jobbet med basfattiga sunkiga lurar men jag tycke att det låter bättre än 1a verren.
Låter lite fetare.
Gurano
Marruschkka:
--- Citat från: Piddleton skrivet 02.03.2011, 21:39:25 ---Oj, kul låt! :) Sången är egen och grym, musiken överaskar när den drar igång. Mycket trevligt. Sedan blir det en aning långrandigt. Det behövs inga stora variationer men något mer lager skulle sitta fint. Låten skulle också må bra av en rejäl master-insats. Den är antitesen till the loudness war just nu. ;)
--- Slut citat ---
Det är jättefint, (vacker röst hon har!)...men nån mer variation skulle inte sitta i vägen, nåt som bryter av den behagliga lunken då..och sen tillbax till den suggestiva huvudmelodin.
Enligt mitt tycke :D
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida