Låter väldigt fint, okvantiserat och levande spelat. Någon ton tycker jag kanske är lite väl för mycket off. Jag uppfattar ett tydligt meloditema direkt från början, sånt gillar ju jag. Skulle kunna utvecklas eller förstärkas för att ge variation. Modernt och ändå lite åt Mozart i just den biten, stämningsmässigt får det mig att tänka på Bengt Hallbergs tema till "den vita stenen". Jag uppfattar stycket som väldigt tonalt och harmoniskt, så jag stör mig lite på tonen vid 3:24. För mig låter den "fel".
Snyggt stick förresten! Ska bli intressant att följa utvecklingen. 
Tack Rattelsnake!

Ovanligt stycke för att komma från mig, då melodin växte fram i huvudet och resten framför pianot. (bakom pianot?)
Som skrivet annorstädes, studion är nedpackad, sätter upp denna på att göra listan.

I min värld finns få toner som låter "fel", men jag ska lyssna vid tillfälle.
Vackert! Sånthär gillar jag att lyssna till när jag "varvar ner". Gillar att temat upprepas utan stora överraskningar. Det är rogivande på nåt sätt.
Håller med i alla fall att en ståk eller två skulle sitta.
Space
Tack Space!

Stråkar väntar jag på från min Fusionettekollega Hasse. Så det kommer.

Härligt att du uppfattar det som rogivande, det var mitt syfte med stycket.
Hej JT!
Länge sedan jag hörde dej här,jag lyssnar medans jag skriver.... 
Någon tycker stråkar,vet inte det,då blir det kanske så att de tar över stycket?
Lite snubbel på vissa ställen kanske,inget som stör!
Känns som ett lead till en film,introt när hjältinan kommer in i handlingen....... 
Bra (som vanligt)..................Du kan din genre........... 
Tjo Iken, detsamma! (ska kolla ikväll efter gamla co-ops)
Tack för lyssning och recension!

Jag hoppas att stråkarna är på G och ryktet går att så är fallet.

Ber att få återkomma med stråkar men utan korrigeringar på pianot.