Forum > Demolåtar

Är Wernborg en tjuv?

(1/3) > >>

Wernborg:
Blev inspirerad av Clemens låt Wake up och kom på att jag håller på med något i samma fåra...

Undrar mest om ni känner igen temaslingan. Något bekant är det med den, men det är ju inte jättekomplicerad iofs så det kanske inte är så konstigt.

Men tyck till vetja.

[mp3=200,20,0,left]http://www.bwmusic.se/slask/syntigt2.mp3[/mp3]

Tryck här om du älskar synt och 4-on-floor.

asti:
Efter tre lyssningar kan jag nog påstå att jag börjar känna igen temaslingan!  :)

Clemens:
Nä..känns inte igen efter tre lyssningar  :lol: Bara att utveckla..kan bli cool! /C

Eddi:
Det här gillade jag skarpt - kan dock int riktigt sätta fingret på varför - men den sköna synthen ger ett stort fotavtryck i min musikaliska fattningsförmåga på nåt sätt trots avsaknad av blödande gitarrsolon etc. Lite för kort känns det som, elaborera vidare med denna tycker jag,

MaxB:
Klipp bort skräpet mellan 52 och 60 det tillför absolut ingenting, bara trampar vatten.

Skulle passa med sång som kommer in vid 52 och gärna med en annan sångmelodi än det som spelas här, så kan det du spelar här komma in efter en eller två verser. Det tror jag kan bli najs.

Soundet är bekant men jag får inga associationer till nån annan låt, bara andras sound.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion