Forum > Demolåtar
Eddi - Deep memories
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 02.03.2011, 23:26:04 ---Vassegod den går i C tror jag.
--- Slut citat ---
jaha ja - jag lajjade lite - la på en kompgura å lite annat längre in i låten - men det blev nog inte bättre? :lol:
Ha det gott
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Eddi_Gurano_DeepMemories.mp3[/mp3]
equality:
:lol: Jammet fortsätter digitalt s a s. Tycker G:s gura hottar upp.
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 03.03.2011, 00:54:43 --- :lol: Jammet fortsätter digitalt s a s. Tycker G:s gura hottar upp.
--- Slut citat ---
Ja kul den kör vi om det blir OOK summer 2011 håller med EQ om att guran hottar upp bra Göran.
Angrod:
Vilken skön låt Eddi! Den saknade vi i Gula Villan. Den hade bandet inte haft (så stora) problem med att spela! (Tror jag) :-D
Guran-guran sitter verkligen som en smäck! Saknade nåt dito från början. Skulle gärna själv vara med på ett hörn. Ska fundera lite!
Göra ett projekt med den? Sången kan göras mer levande med fraseringar och inlevelse. Lira den live ett antal spelningar så man kan skapa en ordentlig attityd till den, skulle höja den ordentligt, tror jag. En rock/blues club hit absolut.
Eddi:
Kul att du tycker så. Jag slängde upp texten i början också.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida