Forum > Demolåtar
Håkan Nilsson & The Flying Saucers "Maskrosfrön" Ny skitigare version
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Eddi skrivet 13.01.2013, 00:23:15 ---Nä sorry härifrån blir det neg - det låter som om du har jäkligt bråttom till bussen men att du vill spela klart ändå - att det sedan är bra proddat är en annan sak.
--- Slut citat ---
O fan. Jag gillar det här tempot väldeliga. Jag gillar att göra poplåtar ibland. Men du kanske vill ha mer stick o bryggor o solon? Det har jag på andra låtar. Men alla kan ju inte gilla allt. B)
Gillar du långsamma tempon kanske denna film passar? Storjungfruns fyrhamn ligger 6 nm från min hemmahamn i Ljusne.
Asti:
Nu tycker jag inte sången känns så "styltig" längre!
Jättesnygg prod/mix - skön ljudbild! Gillar!
/Asti
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Asti skrivet 13.01.2013, 11:45:27 ---Nu tycker jag inte sången känns så "styltig" längre!
Jättesnygg prod/mix - skön ljudbild! Gillar!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack för det... Tror jag börjar slappna av lite med svensksången. Det är dags för det nu.. :D
Rattlesnake:
Har lyssnat på versionen i trådhuvudet. Antar att det är den senaste.
Det låter kalas om trummorna och gitarrer. Bra driv i allt annat också. Men jag gillar inte sättet du sjunger verserna på. Det låter som Snoddas eller Quicken, skulle vilja ha refrängens driv i stället, där det finns lite dist i rösten.
Välproddat, jovisst. Hade inte väntat mig något annat, det där kan du.
Jocke:
Det låter riktigt bra om det är här Håkan men det är något som skaver och inte riktigt landar hos mig. Känns som en visa kompat av popband och jag tror att bandet tar lite för stor plats för min smak men som sagt - det lirar riktigt bra! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida