Forum > Demolåtar

Gurano mä Mahan - Marching guitars

<< < (2/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 22.02.2011, 22:28:03 ---Har direkt när gitarren startar (fått den kommentaren själv många gånger) sina pentaplockningar att det är du.
Tajt och prydligt som alltid. Låter helt klart som en backing till sång eller soloinstrument. Du behöver en vokalist (-issa). Sätt igång och skriv en sångmelodi och text!  -_- :D

--- Slut citat ---
Jo guraljudet och spelstilen avslöjar nog rätt snabbt att jag ligger bakom :)
Backing stämmer nog rätt bra.

--- Citat från: MaxB skrivet 22.02.2011, 22:40:27 ---Följer gitarrpromenaden med intresse. Får se vad Mahan kompletterar med.
Kom ihåg att att med en gitarr i helgen!

--- Slut citat ---
Ja vi får se om Mahan orkar ta sig an detta bröt, man vet aldrig!
Tänkte faktist lämna min gura hemma  :unsure:

Tack båda för lyss å tyck
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 23.02.2011, 09:29:51 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 22.02.2011, 22:40:27 ---Kom ihåg att att med en gitarr i helgen!

--- Slut citat ---
Tänkte faktist lämna min gura hemma  :unsure:

--- Slut citat ---

Ta med, ta med, ta med!!!

robblar:
I stedet for å begynne å rote noen vokalister borti denne gitargreia synes jeg at du burde hitt på en fin melodiøs catchy gitarlinje med litt dist (og litt svaj). altså.. melodi. Ingen tekst.   B)

-Robert

Gurano:

--- Citat från: robblar skrivet 23.02.2011, 17:32:50 ---I stedet for å begynne å rote noen vokalister borti denne gitargreia synes jeg at du burde hitt på en fin melodiøs catchy gitarlinje med litt dist (og litt svaj). altså.. melodi. Ingen tekst.   B)
 -Robert

--- Slut citat ---
Det är nog som du säger - behövs kanske ingen vokalist om man kompletterar med en go slinga - men nu har Mahan lagt till lite annat.

Tack för ditt lyss å tyck

Tycker att det nu med Mahans bidrag blev lite av fusionshållet till  :lol: B)
Gurano

Låten är nu befruktad av Mahans hand :D :
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/MARCHING GUITARS ( Mahan drums o bas)-2.mp3[/mp3]

equality:
Låter bra men fortfarande saknas en melodistämma som inte behöver vara sång, kan vara Santana-gura, sax, el-fiol...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion