Forum > Demolåtar

Larsson & Annique - Hush (låtskiss)

<< < (2/6) > >>

Eddi:
Oj oj oj vad mycket känsla det finns i den lilla kroppen :lol:
Anniques röst var som pärlor till detta speciellt hennes andrastämma - henne vill jag höra mer av i låten också det blev lite tunnsått i slutet. Väldigt fin komposition Larsson steelen är perfekt där bakom skulle kunna ösa fler superlativ men stannar där till nästa version.

equality:
Jättefint! Extraplus för det drömska pianot på slutet.

Ola:
sitter just nu efter middan med lappen och en massa ungar runt om mig
men ser fram i mot att få lyssna i lugn och ro på vad mister larsson fnulat ihop.

lite premier känsla med röda mattan

Ola:
Mycket vackert och fint får lite pf känsla förmodar  att mer sång alt solo ska in i resten av låten och kanske ett litet stick,, kanske eller,, njaaeooe äh

mix mvg, sången lite för mycket till v . (hajar varför) , men nu e man petig så man står härliga till

gött jobbat det är alltid lika kul att få höra musik från dig

mvh Ola

nu tar vi en virre på det här tycker jag. skål

Tokai:
Varför ska man behöva ladda ner? Har hört att man kan lägga upp halvfärdiga demos i Kr:s server. Kanske en nyhet för dig också?
Dessutom funkade det inte att ladda ner. Fick ett meddelande att VLC inte kunde hantera mp3ljudfilen. Märkligt. Har aldrig stött på nåt liknande tidigare.
C:\DOCUME~1\STAFFA~1\LOKALA~1\Temp\Hush - Test-1.mp3 kunde inte öppnas eftersom det associerade hjälpprogrammet inte finns. Ändra associationen i dina inställningar  kl20.00

Vill gärna höra detta

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion