Forum > Demolåtar
Hogge - "Du & Jag" - Låt nr 2/2011
MaxB:
Grymt skön låtide och trevligare att höra Freddys mix. Skön låt och som sagt bra mix på hans verre. Trummorna är mycket bättre där och sången hörs.
Eddi:
Ja det är faktiskt stor skillnad på mixarna - nästan så man tror att ni har haft olika underlag. Skön låt som nu med Freddy-mix växer ännu mer.
hogge:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.09.2011, 01:51:23 ---Grymt skön låtide och trevligare att höra Freddys mix. Skön låt och som sagt bra mix på hans verre. Trummorna är mycket bättre där och sången hörs.
--- Slut citat ---
Va skoj att höra - Tack MaxB:
Jag har så svårt att höra vad som är bästa mixen.. Jag har ingen talang (whats so ever) för det där, men jag litar helt på Freddys och erat omdöme..
Nu är den förvisso inte slutmixad. Där finns en del justeringar som ska göras, men det är inte långt kvar nu...
--- Citat från: Eddi skrivet 04.09.2011, 02:49:43 ---Ja det är faktiskt stor skillnad på mixarna - nästan så man tror att ni har haft olika underlag. Skön låt som nu med Freddy-mix växer ännu mer.
--- Slut citat ---
Tack EDDI (ändrat från Space - made a mistake there!) :wacko:
Jag gillar låten kraftig, så det är grymt skoj att Freddy lyckas (vilket var förväntat förvisso) tillföra ytterligare kvalitéer till låten.. Nu ska han få gå på "Lisa" och skapa mirakel där :lol:
Eddi:
--- Citat från: hogge skrivet 05.09.2011, 00:51:13 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 04.09.2011, 01:51:23 ---Grymt skön låtide och trevligare att höra Freddys mix. Skön låt och som sagt bra mix på hans verre. Trummorna är mycket bättre där och sången hörs.
--- Slut citat ---
Va skoj att höra - Tack MaxB:
Jag har så svårt att höra vad som är bästa mixen.. Jag har ingen talang (whats so ever) för det där, men jag litar helt på Freddys och erat omdöme..
Nu är den förvisso inte slutmixad. Där finns en del justeringar som ska göras, men det är inte långt kvar nu...
--- Citat från: Eddi skrivet 04.09.2011, 02:49:43 ---Ja det är faktiskt stor skillnad på mixarna - nästan så man tror att ni har haft olika underlag. Skön låt som nu med Freddy-mix växer ännu mer.
--- Slut citat ---
Tack Space. Jag gillar låten kraftig, så det är grymt skoj att Freddy lyckas (vilket var förväntat förvisso) tillföra ytterligare kvalitéer till låten..
Nu ska han få gå på "Lisa" och skapa mirakel där :lol:
--- Slut citat ---
Space :lol: Är mitt nya avatarfoto likt Krister
hogge:
--- Citat från: Eddi skrivet 05.09.2011, 00:57:27 ---
--- Slut citat ---
Tack Space. Jag gillar låten kraftig, så det är grymt skoj att Freddy lyckas (vilket var förväntat förvisso) tillföra ytterligare kvalitéer till låten..
Nu ska han få gå på "Lisa" och skapa mirakel där :lol:
--- Slut citat ---
Space :lol: Är mitt nya avatarfoto likt Krister
[/quote]
I'm so sorry :lol: :P
Jag tror jag är lite trött... STORT TACK TILL DIG EDDI :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida